
במסגרת תפקידו אחראי גנון על ניהול פלח המכירות לחברות enterprise יצירה והעמקת קשרים ושיתופי פעולה אל מול החברות המוכרות בתחום בארץ ובעולם
פורסם: 29.7.18 צילום: Joseph Stella
יפתח גנון (29) מונה לתפקיד מנהל תיקי לקוחות – ארגונים גדולים (אנטרפרייז) בחברת אפלאוז ישראל (Applause), המספקת פתרון בדיקות איכות ובדיקת חווית משתמש דיגיטליות של אפליקציות מובייל, ווב, טכנולוגיה לבישה ופתרונות IoT, באמצעות קהילה של 300,000 בודקים.
בתפקידו הקודם היה מנהל מחלקת מכירות בחברת CTV. גנון בעל תואר ראשון במדעי החברה במסלול כוחות הביטחון בבר אילן. יפתח משרת פעיל במילואים בדרגת רב סרן ביחידה קרבית מיוחדת.
אפלאוז (Applause) מספקת פתרון פורץ דרך לביצוע בדיקות איכות ובדיקת חווית משתמש לאפליקציות מובייל, ווב, יישומים ארגוניים, חנויות מקוונות ופתרונות IOT באמצעות גישת CrowdTesting הנשענת על קהילה מנוהלת של למעלה מ- 300,000 מומחים המספקים שירותים על פי דרישה. אפלאוז מספקת ללקוחותיה תובנות אותנטיות, הנסמכות על בדיקות אנושיות אמיתיות בכל שלב של פיתוח התוכנה. באמצעות קהילת המומחים של אפלאוז יכולים ארגונים לבצע מגוון עצום של בדיקות על פי כל מאפיין נדרש, החל משפת מערכת ההפעלה, סוג ההתקן ועד מאפיינים אנושיים ייחודיים. לקוחות המשתמשים בפתרונות של אפלאוז נהנים מחוויות דיגיטל ברמה גבוהה, הבונות נאמנות לקוחות, מאיצות חדשנות ומגדילות הכנסות.
אפלאוז מעצימה למעלה מ- 3,000 לקוחות הנמנים על מותגי הדיגיטל המובילים בעולם, המספקים באמצעות אפלאוז חוויה דיגיטלית מושלמת ללקוחות שלהם בכל מכשיר ובכל מקום. בין לקוחות אפלאוז נכללים: גוגל, מיקרוסופט, אדובי, Uber, רשת הטלויזיה Fox, eBay, וולמארט, פייפאל, סיטי בנק, CNN, HBO, דיסני, Expedia, מלונות הילטון, BMW, פולקסוואגן.
אפלאוז הוקמה ומנוהלת על ידי הישראלי דורון ראובני. מטה החברה ממוקם בבוסטון. בישראל פועלת החברה בקרב חברות סטארט אפ ועד גופי אנטרפרייז.
למידע נוסף https://www.applause.com
Tags: IoT חדשנות טכנולוגיה מעבר לדיגיטל ניהול ידע סטרטאפים