
פתרונות התשלום הקלים והמהירים של Visa יעזרו לאוהדים – אלה שנוסעים לטורניר ואלה שמעדיפים לצפות במשחקים בביתם – לחוות כל רגע במשחקי המונדיאל
פורסם: 26.6.18 צילום: יח"צ
ברוסיה האוהדים יבלו פחות זמן בתורים ויותר זמן בצפייה במה שקורה על המגרש בזכות מעל 3,500 נקודות מכירה ו-1,000 זכיינים ניידים שצוידו בטכנולוגיות החדשות ביותר בתחום התשלומים – בין אם בלחיצה או בנגיעה. האוהדים בבית יוכלו לחוות גם את ההתרגשות האופיינית למשחק דרך עיניו של זלאטן איברהימויץ', שנהנה מהגישה הבלעדית של Visa למתרחש מאחורי הקלעים במהלך התחרות.
Visa" מחויבת להעניק לאוהדי ספורט בכל רחבי העולם חוויה משופרת וגביע העולם בכדורגל של פיפ״א אינו יוצא דופן בהקשר הזה״, אמרה לין ביגאר, סמנכ״לית שיווק ותקשורת ב-.Visa Inc. ״קמפיין FIFA World Cup של Visa מתמקד בהבטחה שאוהדי כדורגל בכל רחבי העולם לא יפסידו אפילו רגע אחד של אקשן – בין אם באמצעות הטמעת אמצעי תשלום חדשניים באצטדיון או בכך שנאפשר לאוהדים בבית לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של המשחקים״.
תשלום ללא מזומן – מבעיטת הפתיחה ועד משחק הגמר
Visa היא ספקית שירותי התשלום הבלעדית בכל האצטדיונים שבהם יתקיימו משחקי גביע העולם בכדורגל של פיפ״א 2018 ברוסיה ומאפשרים תשלום באמצעות כרטיסים. האוהדים שיגיעו לצפות במשחקים באצטדיון יוכלו לשלם בכרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב ללא מגע של Visa ובמסופים ניידים התומכים בתשלום ללא מגע. בנוסף, Visa מעניקה לאוהדים ברוסיה הזדמנות לרכוש מוצרים חדשניים, שתומכים בחווית תשלום מהיר וקל ללא מזומן:
- 6,500 טבעות תשלום
- 30,000 צמידי תשלום
- כרטיסי תשלום ללא מגע נטענים של Visa עם מיתוג יחודי
לקבלת חדשות ועדכונים על אודות פעילויות קמפיין FIFA World Cup של Visa, הצטרפו לדיון המקוון באמצעות ההאשטג #PayLikeZlatan, עקבו אחרי Visa בטוויטר (@Visa_US), הצטרפו אל 31 מיליוני העוקבים של איברהימוביץ׳ באינסטגרם (@iamzlatanibrahimovic) או בקרו באתר visa.com.
*בצילום: זלאטן איברהימוביץ' הפנים החדשות של ויזה.
Tags: חדשנות טכנולוגיה כלכלה מכירות מעבר לדיגיטל פיננסים שיווק תשואה