
Gold Stevie: אפליקציית Teradata Aprimo Campaign Management זכתה במקום הראשון בקטגוריית מערכת שיווק ויח"צ לשנת 2014.
בצילום: טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל, יח"צ
פורסם:10.9.14
Gold Stevie הפרס היוקרתי והנחשב בעולם העסקי, מחולק מדי שנה, במסגרת התחרות הבינלאומית International Business Awards, כהוקרה להישגים עסקיים בולטים.
אפליקצית ה- Campaign Management הינה פתרון מוביל לניהול קמפיינים רב ערוציים, לשיווק מבוסס נתונים. האפליקציה מסייעת למנהלי שיווק לחלק את הלקוחות לסגמנטים שונים ולספק הצעות ערך מתאימות לכל פלח לקוחות, בכל ערוצי התקשורת הנכנסים והיוצאים בארגון. וכך, מאפשרת לחברות להגדיל את הסיכוי להצלחה של כל קמפיין שיווקי ולשפר את התקשורת עם הלקוחות.
"Teradata הפכה בשנים האחרונות למובילת שוק בתחום של Integrated Marketing Management – IMM", אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל. "יתרון בולט של התוכנה הוא העובדה כי היא פותחה במיוחד בראיה שמומחי שיווק, שהינם בד"כ חסרי ידע בתכנות, יוכלו להפעיל אותה ולהפיק ממנה את מירב התוצרים. התוצאה היא שהתוכנה הינה אינטואיטיבית לשימוש ומתאימה גם לשימוש של אנליסטים בעלי ידע בתכנות, אך בהחלט גם לאנשי שיווק אשר מומחים בשיווק בלבד."
אודות החטיבה למערכות data Warehouse
אודות החטיבה למערכות data Warehouse
החטיבה למערכות Data Warehouse בחברת מיטווך משווקת בישראל את מערכות Teradata ו- Aster Data וכן את Microstrategy. בנוסף לשיווק המוצרים, החטיבה מבצעת פרויקטי יישום וייעוץ בתחומי ה- Data Warehouse, BI ו- Big Data. לחברת מיטווך, חברת טכנולוגיית המידע הוותיקה ביותר בארץ, מסורת רבת שנים של מחוייבות לאיכות, מצויינות וחדשנות, ועל לקוחותיה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בקמעונאות , דוט-קום ועוד.
http://www.ncr.co.il/data_warehouse_bi/
Tags: חדשנות טכנולוגיה מיתוג שיווק