
חברת כלנית מקבוצת וואן טכנולוגיות השלימה הקמת מרכז תמיכה חדשני עבור רשות הטבע והגנים. המרכז הממוקם בירושלים משרת את עובדי הרשות בכלל האתרים ברחבי הארץ ומספק פתרונות מקצועיים ומענה בכל הקשור לתקלות ובקשות שירות שונות הקשורות לתחנות העבודה של הרשות
צילום: צלם כלנית
חברת כלנית מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE) השלימה בימים אלה פרויקט הקמת מרכז תמיכה חדשני עבור רשות הטבע והגנים. המרכז הממוקם בירושלים משרת את עובדי הרשות בכלל האתרים ברחבי הארץ ומספק פתרונות מקצועיים ומענה בכל הקשור לתקלות ובקשות שירות שונות הקשורות לתחנות העבודה בארגון.
הפרויקט, שהחל לפני כחודשיים, בוצע בשיתוף פעולה עם חטיבת תקשוב ומערכות מידע ברשות הטבע והגנים. הפרויקט כלל הקמת אולם תמיכה, קליטה והטמעת מערכות טלפוניה לשירות המוקד, מערכת תיעוד פניות ויכולות השתלטות על תחנות עבודה מרוחקות, הקמת מאגר ידע ותיקוף נהלי עבודה. מעתה יוכלו עובדי הרשות למלא את תפקידיהם ללא הפרעה ותוך צמצום זמני השבתה למינימום. מאחר וחלק מתחנות העבודה משמשות כקופות, יאפשר מרכז התמיכה פעילות תקינה אף של נציגי השירות העומדים לרשות המטיילים בשמורות ובאתרים.
רפי קופלר, CTO, רשות הטבע והגנים: "הקמת מרכז התמיכה בוצעה בהצלחה רבה על ידי חברת כלנית, תוך עמידה בלוח הזמנים ובתקציב שנקבעו. לכלנית ניסיון רב בהקמת מרכזי תמיכה, דבר שתרם רבות לביצוע יעיל וחלק של הפרויקט, למרות המחסור בכוח האדם בעקבות גיוס המילואים הרחב בימים אלו. שיתוף הפעולה ההדוק אפשר עבודה מדויקת ומקצועית בכל שלבי הפרויקט, בהם יצירת האפיונים, ניהול תהליך הגיוס, הקמת מערכת הקריאות וה-call center , העיצוב והקמפיין הפנימי".
דורון הראל, מנהל חטיבת ה-Help Desk בכלנית, מקבוצת וואן טכנולוגיות: "המרכז החדש יספק תמיכה לכל סביבת המחשוב של עובדי רשות הטבע והגנים, כמו גם ללקוחות הפונים לקבלת אשרות שונות. שיתוף הפעולה ההדוק והמקצועי עם צוות חטיבת התקשוב ומערכות המידע של הרשות, אפשר לנו לפעול בזריזות וביעילות ולהקים תשתית מלאה וצוות איכותי ומקצועי. בוצעו הדרכות לתומכים בסיוע מנהלי הצוותים ברשות וכן יצרנו ותיקפנו נהלים מתאימים לתהליכי העבודה והרחבנו את בסיס מאגר הידע."
רשות הטבע והגנים היא רשות ממשלתית המחזיקה בנאמנות, בשם הציבור, חלק מנכסי הכלל – שמורות טבע וגנים לאומיים. הרשות מחויבת להגן על נכסים אלה עבור הדורות הבאים. במסגרת פעולות הארגון לשמירה על הטבע, מחליטה הרשות על השטחים הראויים לשימור, מקדמת את הכרזתם כשמורות טבע וכגנים לאומיים ומנהלת שטחים אלה. כמו כן מתכננת הרשות מדיניות כוללת של השטחים הפתוחים והמסדרונות האקולוגיים. בנוסף, פועלת הרשות לשמירה על מינים באמצעות פעולות אישוש והצלה של מינים מקומיים בסכנת הכחדה או התמודדות עם מינים פולשים ומתפרצים. הארגון משקיע רבות בהפיכת שמורות הטבע והגנים הלאומיים לנגישים לכלל הציבור ומפתח באתרים שבילים בדרגות קושי שונות, כולל שבילים המאפשרים לאנשים בעלי מוגבלות לנוע בהם. בנוסף, מבצע הארגון פעולות יזומות לעידוד הציבור לבקר באתרים אלה: כגון אירועי פולקלור, מתן הדרכה מקומית, הצבת שילוט הסבר ועמדות הסברה מאוישות
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ), חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, הינה מיישמת ומפתחת מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים ושירותי תמיכה ואחזקה לשוק הארגוני הגלובלי. לחברה אלפי לקוחות וכ-6,500 עובדים המלווים את הלקוחות באפיון, יעוץ, פיתוח והטמעת הטכנולוגיות הנדרשות לארגונים בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית. ONE הנה חברה ציבורית הנסחרת בבורסת ת"א לני"ע ונכללת במדד ת"א 125. מייסד ומנכ"ל החברה הוא עדי אייל.
*בצילום: דורון הראל – כלנית
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

בקרו בערוץ "סטטוס" ביוטיוב וצפו בראיונות הכי עדכניים בעולם הניהול:
עוד בסטטוס:
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה ניהול סטרטאפים