
התחרות החדשה פתוחה לסטרטאפים בישראל ובאירופה המעוניינים להגיש רעיונות המתמקדים בשיפור קהילות מקומיות וחוויות תחבורה, אשר משפרים את חייהם של אנשים בכל מקום (Everywhere)
פורסם: 16.5.17 צילום, יקיר פולק;
( Visa Inc. (NYSE: V הכריזה השבוע, כי היא מזמינה חברות סטרטאפ ופינטק חדשניות מ-19 מדינות אירופיות, ובכללן ישראל, להגיש הצעות לתחרות Everywhere, אשר נערכת בפעם הראשונה באירופה.
למתחרים תהיה הזדמנות לזכות בפרס בסכום של עד€50,000 , אשר יתמכו בתכנית פיתוח עם Visa או עם מוסדות הפיננסיים שעובדים עם Visa. מועמדים שיבחרו יקבלו גישה ל-APIs של Visa באמצעות פלטפורמת הפיתוח שלה, וכן למנהלים בכירים ואנשי טכנולוגיה שינחו אותם ויסייעו להם להמשיך ולפתח את רעיונותיהם.
יוזמת Everywhere של Visa, שהושקה לראשונה בארה״ב בשנת 2015, נועדה לעודד חדשנות בתעשיית התשלומים, אשר עוברת מפלסטיק לדיגיטל; כמעט1,000 חברות סטרטאפ שהשתתפו בתוכנית גייסו לאחר ההשתתפות מימון בסכום כולל של 1.7 מיליארד דולר. בנוסף לתחרות הישראלית והאירופית, Visa תמשיך בפעילות Everywhere בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית ואסיה.
באתר האינטרנט של יוזמת Everywhere מועמדים מוזמנים להגיש הצעות לפתרונות עסקיים אשר עונים על אחד או כל האתגרים הבאים:
- אתגר הקהילה המקומית: כיצד טכנולוגיות תשלומים דיגיטליים יכולות לסייע בפיתוח מוצרים שמחברים בין אנשים ומפרים קהילות מקומיות?
- אתגר תחבורה בין-עירונית: כיצד טכנולוגיות מובייל ומכשירים מחוברים ישנו את חווית התחבורה הבין-עירונית?
- אתגר הנסיעות לחו"ל: כיצד מוצרים ושירותים חדשים, אשר מבוססים על ה-IsAP של Visa, יכולים לשפר את חווית הנסיעה לחו"ל?
ביל גאידה, סגן נשיא בכיר, חדשנות ושותפויות אסטרטגיות ב-Visa, אמר: ״החוויה הצרכנית היא בלבה של תעשיית התשלומים – ענף שצובר תאוצה ומתפתח בקצב מהיר הודות לעידודן של טכנולוגיות חדשות. באמצעות תחרות כמו Everywhere אנו מעודדים חדשנות טכנולוגית, שמקדמת שימוש ונוחות נרחבים יותר בקרב צרכנים. אנו מקווים שבאמצעות ההתמקדות בקהילות מקומיות ובחווית התחבורה נוכל לתרום לשיפור חיי היומיום של אנשים בכל מקום שבו הם נמצאים. לאחר ההצלחה לה זכינו מעבר לאוקיינוס, אנו מצפים לקראת קבלת הצעות מסטרטאפים חדשניים בישראל ובאירופה המעוניינים במימון ושיתופי פעולה פוריים, אשר יסייעו להם לממש רעיונות גדולים״.
ניתן להגיש מועמדות החל מה-19 באפריל ועד ה-17 במאי 2017. העולים לגמר יתמודדו על הפרס בתחרות שתערך בפני פאנל שופטים במהלך אירוע Money 20/20 שיתקיים בקופנהגן ב-26-28 ביוני 2017.
לחצו כאן למידע נוסף אודות התחרות.
יוזמת Everywhere:
תכנית חדשנות שנועדה לעודד את ״הדבר הגדול הבא״ בתחום התשלומים בתקופה שבה תעשיית התשלומים עוברת מפלסטיק לדיגיטל ושחקנים חדשים מצטרפים לגופים בעלי ותק בענף. התוכנית הושקה בארה״ב בשנת 2015, ועד כה עלו לגמר 60 חברות והוכרזו 14 זוכים; כמעט 1,000 חברות סטרטאפ גייסו לאחר ההשתתפות בתכנית מימון בסכום כולל של 1.7 מיליארד דולר. השנה תקיים Visa מהדורה ישראלית-אירופית ראשונה של התחרות, שתהיה פתוחה לחברות מ-19 מדינות: אוסטריה, בלגיה, בולגריה, צ׳כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, אירלנד, ישראל, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, ספרד, שבדיה, שוויץ, הולנד, בריטניה וטורקיה.
כל שלבי התחרות נערכים באנגלית.
Visa Inc. (NYSE:V) היא חברת טכנולוגיות תשלומים עולמית, אשר מחברת צרכנים, עסקים, מוסדות פיננסיים וממשלות ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות אל מערכת תשלומים אלקטרוניים מהירה, מאובטחת ואמינה. אנו מפעילים את אחת מרשתות סליקת התשלומים המתקדמות ביותר בעולם – VisaNet, המסוגלת לטפל ביותר מ-65,000 עסקאות בשניה, תוך הגנה על הצרכנים מפני הונאות והבטחת התשלום לבתי העסק. Visa היא אינה בנק ואינה מנפיקה כרטיסים, נותנת אשראי או קובעת את התעריפים והעמלות שישלמו הצרכנים. חדשנותה של Visa מאפשרת למוסדות הפיננסיים שעובדים בשיתוף עמה להציע לצרכנים יותר אפשרויות בחירה, כמו תשלום מיידי באמצעות חיוב מיידי, תשלום מראש באמצעות חיוב נטען (prepaid) או תשלום עתידי באמצעות מוצרי אשראי. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר הבינלאומי שלנו (www.visaeurope.com), בבלוג Visa Vision (www.vision.visaeurope.com), עקבו אחרינו בטוויטר ב-@VisaEuropeNews, בקרו באתר הישראלי שלנו www.visa.co.il או קבלו הטבות בנסיעות לחו"ל עם ה-Visa שלכם באתר www.tasti.co.il.

מימין לשמאל: מרק אנטיפופף, Mark Antipoff, Chief Officer, Customer Engagement, Visa, ברנה אולמן,, Executive Director, South East Europe at Visa Berna Ulman, טל שרון, Tal Sharon, managing director of Equitech Financial Consulting, ביל שידי,Bill Sheedy, CEO of Visa Europe, עודד סלומי, מנכ"ל Visa בישראל,ניר נצר, Nir Netzer is the Founding partner of Equitech
*בצילום למעלה: מימין, ביל גגדה, עודד סלומי
Tags: טיפים כלכלה מורשת מיתוג מכירות שיווק תרבות ארגונית