
כשמה כן היא היתה: וועידת MAD היתה הוועידה הכי משוגעת שהיינו בה השנה וזו מחמאה. וועידות עסקיות נוטות להיות דומות אחת לשניה, אם אותם נושאים ואותם מרצים
פרסום: 24.7.19 צילום: יח"צ
בוועידת MAD הועידה בנושא שיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת, של גלובס אשר נערכה ביום רביעי ה- 23/7/2019 בהיכל התרבות בתל אביב, עלו לבמה (בין היתר): נזיר בודהיסטי לשעבר, כומר, רב וטל גלבוע זוכת האח הגדול 2014 ויועצת רה"מ לטיפול בבעלי חיים.
איך כולם קשורים? בשביל זה צריך היה להגיע לוועידה, או לשאול אותנו. שאלתם? נענה! הם לא. אם ניהיה עדינים יותר חלק מהדוברים אכן תרמו זווית שונה ומעניינת על עולם הפרסום והשכנוע וחלק פחות. אם בכל זאת ניקח את המכנה המשותף לכמעט כל המרצים המעניינים בוועידה, הוא יהיה לטעמי: האוטנטיות.
האוטנטיות היא המלכה החדשה
פעם אמרו "התוכן הוא המלך", אבל היום האוטנטיות שולטת. בעולם מזויף, מלא מניפולציות ושקרים, מצליחים אלו שדבקים באמת שלהם ומתקשרים אותה יום יום, ללא לאות. בין אם מדובר על שינוי הרגלי אכילה, או בלוג שמטרתו הצנועה 'להפוך את הבישול במטבח למשימה קלה ומהנה'. אם באוכל עסקינן, אז אם אוטונטיות היא המנה המרכזית. מה עם התיבול? הוא מגיע בצורת הומור עצמי (אל תיקחו את עצמכם יותר מידי ברצינות).
לפני מספר שנים, יצא הספר 'GRIT גריט' מאת פרופ' אנג'לה דאקוורת. בספר היא מציבה את הנוסחה הבאה: להט + התמדה + נחישות = הצלחה. לדבריה גישה של "אף פעם לא לוותר" חשובה הרבה יותר מכישרון. האנשים המצליחים, היא מסבירה, התמידו גם אחרי שהם לא הצליחו. בועידת MAD הוסיפו הדוברים את האוטנטיות, שבלעדיה אף אחד לא יאמין לנו.
הנוסחה החדשה להצלחה
אז בעקבות הוועידה יצרנו נוסחה חדשה: להט + התמדה + נחישות + אוטנטיות + הומור עצמי = הצלחה. קוראנו מוזמנים לכתוב על כך ספר (ולא לשכוח לתת לי קרדיט על הרעיון). בהצלחה !

מגזין סטטוס מופק ע"י:

Tags: אסטרטגיה גלובס מיתוג