
בארוע הייטקי שנערך ב- MindCET בירוחם ננעלה התוכנית היוקרתית MindCET Ignite – בהשתתפות אורנה ברי ארנה – ד"ר למדעי המחשב, יזמת ומנהלת בכירה, אהרון אהרון חבר בורד מטח ולשעבר ראש הרשות לחדשנות, אבי ורשבסקי, מנכ"ל MindCET. יוסי בידץ, מנכל מטח ועוד
פורסם: 6.6.21 צילום: ספי שלוין
במסגרת התוכנית הייחודית מורים ומפתחים ישראליים יצרו ששה פתרונות טכנולוגיים העונים על צרכי מערכת החינוך המשתנה, כמו שימוש במיינדפולנס לפיתוח למידה חברתית-רגשית, עידוד למידה עצמאית, שמירה על מוטיבציה באמצעות אפליקציה ועוד. כולם כבר שיחררו גרסאות מתקדמות המופעלות בבית ספר ברחבי הארץ.
אבי ורשבסקי, מנכ"ל MindCET: " כולם הבינו שככל שהפער בין רמת הטכנולוגיה בסביבת בית הספר לרמתה בבית התלמיד הולך ומתרחב, בית הספר חייב להתאים את הרלוונטיות שלו בעיני התלמידים. התוכנית נועדה בכדי להביא לשינוי המתבקש" . יוסי בידץ, מנכל מטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית: " הקורונה האיצה את ההכרה בפוטנציאל הגבוה הטמון בלמידה הדיגיטלית, לא רק כתחליף לחירום אלא ככזו המשביחה את הלמידה ומחייבת לשנות כמה מההרגלים והמסורות .
ואלה הם ששת צוותי הפיתוח שזכו למענק – בריקטואלס סביבת למידה אישית ושיתופית היוצרת קהילות פעילות של מורים ותלמידים. תַּצְרֶצֶף – כלי המסייע בתכנון מערכי שיעור ויחידות הוראה. Roomity – פיתוח מיומנויות חברתיות תוך כדי ביצוע משימות לימודיות בקבוצות. פשפש / #HATCH – יומן המסייע בבניית חוסן רגשי וקשרים חברתיים. EMBARK – מוציאה למסעות מרתקים, גילוי כלים חדשים והתנסות בעולם הדיגיטלי. בלנדר – פלטפורמה לניהול תהליך הלמידה המעורבת, המיועד למורים שמנהלים קורסים בקמפוס ישראל דיגיטלית.
*בצילום: מימין אבי ורשבסקי מנכל מיינסט מבית מטח אהרון אהרון חבר בורד מטח ולשעבר ראש הרשות לחדשנות, ד"ר ארנה ברי ויוסי בידץ מנכל מטח
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
