
מפעל הפיס יוצא בקמפיין – חדש למותג לוטו
הקמפיין החדש מתמקד בנושא החם: בעיית הדיור בישראל ויעלה במהלך סוף חודש פברואר בטלוויזיה, דיגיטל, רדיו ובבתי הקולנוע
הקמפיין החדש מתמקד בנושא החם: בעיית הדיור בישראל ויעלה במהלך סוף חודש פברואר בטלוויזיה, דיגיטל, רדיו ובבתי הקולנוע
פורסם: 23.2.15 צילום: יח"צ
דפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום מפעל הפיס:
"בחרנו לשים לדגש בקמפיין את בעיית הדיור בישראל, משום שהנושא נוגע כמעט לכל זוג צעיר החולם לרכוש דירה. הקמפיין היצירתי וההומוריסטי מציג כמיטב המסורת של הקמפיינים למותג לוטו, את כוכבי הלוטוגוצים המציגים בדרך סימבולית כיצד ניתן להגשים חלומות באמצעות זכייה בלוטו".
בימים האחרונים מוצפת המדינה בפרסום לפרויקט נדלן שאפתני – 'פולנטה על הים'. במרכז הקמפיין אנו רואים ושומעים את ישראל פולנטה מהאחים פולנטה ממחיש את החוויה הלא כל כך נעימה של רכישת דירה בפרויקט, בסדרת סרטונים מצחיקה.
אם שאלתם את עצמכם – מי עומד מאחורי הקמפיין הזה ואיפה נמצא הפרויקט? התשובה עשויה להפתיע אתכם, דעו שמדובר בשלב מקדים הקמפיין החדש של מפעל הפיס למותג לוטו.
https://www.youtube.com/watch?v=sfSOLFeLZmI
הקמפיין שהשלב השני שלו עולה ביום שני הקרוב בטלוויזיה, מציף את הנושא החם של בעיית הדיור בישראל.
הקמפיין בהפקת משרד הפרסום 'אדלר חומסקי' – תחת הקונספט "תנו למספרים לסדר לכם את החיים", הינו חלק מסדרת הקמפיינים של לוטו בכיכובם של דמויות הלוטוגוצים. הקמפיין, מתמקד בנושא החם- בעיית הדיור בישראל והתלות של הצרכנים הישראליים בקבלנים.
בתשדיר מוצגת סיטואציה קומית בה קבלן (ישראל פולנטה) מוסר לזוג צעיר דירה הרחוקה מלהיות מושלמת, תוך הפגנת זלזול בלקוחות העומדים המומים מול הפתרונות 'היצירתיים' של הקבלן לעיצוב הדירה עליה חלמו. ברגע שהזוג הצעיר מבוהל ורוצה לברוח, זה הרגע בו הלוטוגוצים נכנסים לתמונה ומסדרים לזוג את החיים.
הקמפיין היצירתי צפוי לעלות ברדיו, טלוויזיה , אינטרנט ,סלולר ובבתי הקולנוע למשך כשבועיים.
לדברי מנהל שיווק לוטו, מפעל הפיס, שי לירז: "אנו נרגשים לצאת בקמפיין חדש למותג לוטו, הממשיך את הקו המוצלח של השנים אחרונות בכיכובם של הלוטוגוצים. גם הפעם הלוטוגוצים מגיעים לעזור לזוג שנפגע מעוולה, הפעם אנו מציגים את נושא הדיור ותופעת הפרויקטים השאפתניים למגורים, ואת חוסר הישע של זוג שפוגש את הפער בין מה שהובטח לו ובין מה שהוא מקבל. למזלו של הזוג בסרט שצילמנו, מגיעים לעזרתם הלוטוגוצים. כל הסיטואציה מוצגת בצורה משעשעת. לראשונה הפקנו גרסה ייעודית עבור קמפיין דיגיטלי".
Tags: אחריות חברתית אסטרטגיה מכירות ניהול משברים ערים חכמות שיווק שירות