
שינויים דיגטלים, דרישה ל- DRaaS והצורך לזמינות מידע הובילו את Veeam לרבעון נוסף של צמיחה חיובית. חברת Veeam מדווחת על צמיחה של 24% בהכנסות ברבעון הראשון של 2016, בהשוואה לאשתקד וצמיחה של 75% בהזמנות
פורסם: 25.4.16 צילום, יח"צ;
חברת Veeam, המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה- Always-On Enterprise™, מכריזה היום על צמיחה של 24% בהכנסות, ברבעון הראשון של 2016, בהשוואה לאשתקד. צמיחה זו מדגימה את התאבון הגובר של התעשייה לפתרונות זמינות מידע.
עם צמיחה של 75% במספר ההזמנות הכולל מעסקאות רחבות היקף, ההצלחה של Veeam ברבעון זה ממחישה בבהירות כי ארגוני האנטרפרייז מאמצים בחום את הגישה החדשנית של Veeam, לאספקת פתרונות זמינות המאפשרים רמת שירות (SLAs) של זמני התאוששות הנמוכים מ- 15 דקות עבור כל האפליקציות והמידע.
"הגיבוי תקול" אמר רטמיר טימשב, מנכ"ל Veeam. "מצב הגיבוי לא הולך להשתפר. מה שנחוץ כעת זו זמינות. מחקר שנערך לאחרונה מראה כי 84% מהמנמ"רים מסכימים כי הארגון שלהם חווה פערי זמינות מידע[1] – הפער בין הדרישה של המשתמשים לזמינות מידע לבין הזמינות שמחלקות ה- IT יכולות לספק בפועל. Veeam ממשיכה לסייע לארגונים לפתור אתגר זה, והתוצאות שלנו לרבעון 1 מראים כי הדרישה לפתרונות Veeam Availability ממשיכה לצמוח במהירות ואנו מצפים כי היא תמשיך בקצב דומה לאורך השנה."
"אנו יודעים כי זמינות חיונית לשינוי דיגיטלי," אמר פיטר רושץ, סמנכ"ל שיווק ב- Veeam. "כל הארגונים, ללא קשר למגזר או לגודל, מאמצים כלים טכנולוגים על מנת לשפר ביצועים וחווית לקוח כוללת. זה לא זמן לשאננות בעולם הדיגיטלי שנע קדימה במהירות, ואין תירוצים להשבתות מיחשוב. Veeam מסייעת למנמ"רים להוביל את השינוי הזה בתוך הארגונים שלהם."
נתונים נוספים מרבעון ראשון של 2016:
- 193,000 לקוחות בעולם: 11,000 לקוחות בקירוב נוספו ברבעון זה, בהמשך למגמה, שחוזרת על עצמה, של 3500 לקוחות חדשים מדי חודש.
- 1 מיליון VMs מוגנים עם פתרונות Veeam Availability.
- 39,000 שותפים בעולם: ההתחייבות של Veeam לערוצים ממשיכה לעורר עניין בקרב מפיצים ושתפים עסקיים חדשים.
- צמיחה של 34% ברכישת הרשיון של Microsoft Hyper-V.
- יום הזמינות הבינלאומי: בתגובה לדרישות המשתנות של ארגוני ה- Always-On וכדי לחנך את השוק שגיבוי לבדו אינו מספיק עוד, Veeam חגגה את יום זמינות המידע השני ב- 30 למרץ.
Veeam ® מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לתפקד כ- Always-On Business™ לרבות תפעול שוטף של 24/7/365 . על מנת להתמודד עם דרישה זו Veeam פרצה דרך לשוק חדש שדורש זמינות עבור ארגוני האנטרפרייז (Always-On Enterprise™).
בשונה מפתרונות גיבוי Legacy המספקים זמני התאוששות מאסון RTO), ™RTPO) של שעות או ימים, Veeam מספקת ללקוחותיה זמני התאוששות (RTPO™) של למטה מ- 15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלה מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות הבזק, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלא.
Veeam Availability Suite™ הכוללת את הפתרון Veeam Backup & Replication™ מציעה וירטואליזציה, שירותי אחסון וענן המאפשרים למרכז הנתונים המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.
Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ- 39,000 שותפים מקצועיים ולמעלה מ- 193,000 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים נוספים ברחבי העולם.
הסניף הישראלי של Veeam, החולש גם על פעילות החברה ביון, קפריסין ומלטה, הוקם ב- 2012 והצליח לגייס, בפרק זמן קצר, למעלה מ- 1,000 לקוחות, בינהם: משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות טלקום, חברות הייטק ועוד. לאתר החדש בעברית, הקלק כאן.
[1] Veeam Availability Report, 2016
*בצילום: רטמיר טימשב, מנכ"ל Veeam
Tags: חדשנות טכנולוגיה מכירות מעבר לדיגיטל שיווק