
הפרס הוענק לחברה בטקס השנתי של ארגון Superbrands באוניברסיטת תל אביב, בנוכחות כל הזוכים
פורסם: 17.12.17 צילום: יח"צ
השנה התמקדו פעילויות השיווק של Visa, לא רק בתחומי החדשנות ותעשיית המפתחים, אלא גם אל מול הצרכן הסופי בעיקר בתחום הנסיעות והתיירות, בין השאר בשיתופי פעולה עם TripAdvisor ואתר "למטייל" וכן קידום אתר התיירות של Visa, Tasti.co.il, המציע הטבות רבות למחזיקי כרטיס Visa.
התואר Superbrands – מותג-על – הינו התואר הבינלאומי היוקרתי והנחשב ביותר בעולם, שמוענק למותגים ולמנהלים על הצטיינות שיווקית וניהולית בסטנדרטים עולמיים. התואר היוקרתי מעיד על עוצמת הקשר שיצר המותג בינו לבין הצרכנים במדינה, ועל העובדה כי המותג מספק לצרכנים תועלות מוחשיות ורגשיות יותר ממותגים אחרים.
*בתמונה, מימין: ערן יסעור, מנכ"ל Superbrands Israel, רעות בוחבוט, מנהלת לקוחות Superbrands Israel ואלונה טימופייה, מנהלת שיווק, Visa בישראל.