
סכום הרכישה מוערך ב10 מיליון ש"ח. הרכישה תשלים יכולותיה של אלעד בתחום הCRM בישראל בשלוש הפלטפורמות המובילות בעולם: מיקרוסופט, סיילספורס ופגה
פורסם: 1.6.2.21 צילום: יח"צ
אלעד החברה המובילה בישראל ב CRM (על פי דירוג חברת האנליסטים STKI), הודיעה על רכישת נציגות PEGA בישראל מחברת EVO-IT. במסגרת הרכישה אלעד תוביל את פרויקט מערכת קשרי הלקוחות בבנק מזרחי טפחות, תפתח ותטמיע PEGA CRM , הפרויקט הוגדר על ידי הבנק כפרויקט עתידני ומשמעותי אשר נועד להעצים את השירות האישי לכל לקוח בבנק. סכום הרכישה מוערך ב10 מיליון ש"ח
דגן הלוי מנכל אלעד: " אלעד מרחיבה את יכולותיה בתחום ה-CRM ושמה לה למטרה להביא לשוק הישראלי את הפתרונות הטובים והמובילים בעולם ניהול קשרי הלקוחות. לאור הגידול המשמעותי בצריכת שירותים בדיגיטל, אנו רואים עליה בדרישה לפתרונות מתקדמים. רכישת נציגות PEGA בישראל, משלימה את היצע השירותים שלנו בפעילויות דינמיקס וסיילספורס ותאפשר לאלעד להמשיך ולספק ללקוחות סטנדרט גבוה של יכולות במגוון פלטפורמות".
לצד שימת דגש על הפן האנושי בשירות הבנקאי ממשיך מזרחי-טפחות להשקיע בפתרונות טכנולוגים שיש בהם ערך ממשי ללקוחותיו, לכן בחר בפלטפורמת PEGA להחליף את מערכת ה CRM הקיימת שלו מתוך רצון להעצים את השירות האישי לכל לקוח, המערכת מובילה בעולם בהטמעות במגזר הפיננסי והביטוחי, היא מוטמעת בתשעה מתוך עשרת הבנקים הגדולים בארצות הברית ובשבעה מתוך עשרת הבנקים הגדולים בעולם.
PEGA היא מערכת CRM שנולדה מעולמות ה- BPM (ניהול תהליכים עסקיים) וככזאת היא מונחית תהליכים ומותאמת במיוחד לחברות גדולות עם ממשקי ניהול לקוח מורכבים. תהליך היישום וההטמעה מתבצע באופן גמיש ומותאם לצרכי הלקוח. בזכות יתרונות אלה נמצאת PEGA בראש סולם הדירוגים של גרטנר (Gartner) ופורסטר (Forrester),עם לקוחות כמוJP Morgan, HSBC, , אמריקן אקספרס, פייזר, בריטיש איירווייז, סיסקו וקוקה קולה אשר עושות שימוש במוצר שנים רבות.
בשנה האחרונה העשירה אלעד את הצעת הערך עבור לקוחותיה:
בתקופה האחרונה רכשה את חברת ServiceWise , החברה המובילה והוותיקה בעולמות הסיילספורס ומוצרי האינטגרציה של וורקטו, רכישת פעילות פגה בישראל מהווה השלמה לאסטרטגיית המולטיפלטפורם של החברה ועתה באלעד מאפשרים ללקוחות לבחור פתרון מותאם לצרכי החברה מבין שלוש פלטפורמות יישומי הלקוח המובילות בעולם.
לחברת אלעד ידע וניסיון רחב ביישום מוצלח של פרויקטים מהגדולים בישראל ובמעבר לדיגיטל. הלקוחות.
אלעד הינה חברת ה Customer Engagement המובילה בישראל, מספקת פתרונות 360 מקיפים לניהול חווית לקוח. הקבוצה פועלת בשלושה תחומים עיקריים: דיגיטל וקומרס,CRM , DATA.
בתחומי הדיגיטל אלעד מתמחה בעיצוב חווית משתמש UX/UI ,פיתוח ובניית אתרי מסחר מקוון, בניית אתרים ופורטלים ארגונים, בתחום פיתוח מערכות CRM אלעד מובילה בשלוש פלטפורמות Microsoft Dynamics 365 , Pega CRM , ובתחום הDATA מתמחה ב פרויקטים, אפליקציות ושירותי אנליזה עסקית. לאתר החברה: http://www.eladsoft.com
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: CRM מערכות מידע ניהול קשרי לקוחות