
מפגש בקמפוס גוגל ת"א בנושא המחזור התמידי של שלושה כלים רבי עצמה ובאותה מידה בלתי נפרדים ליצירת זהות אותנטית, ייחודית ובת קיימא לסטאראפים
פורסם: 19.6.16
מרעיונות הקשורים במוצר או בשירות שהסטארטאפ מתעתד לשווק ולמכור, דרך החזון של יוצרי הסטארטאפ על המקומות אליו הוא אמור להמריא, משם לטיוטות היצירתיות של מותגים ושל מיתוג כולל, דרך הכילים המשפטיים שאמורים להגן על המיתוג כנגד אחרים שיבקשו לעשות בו שימוש- ובחזרה לאנשי הסטארטאפ לוודא שהמותג והכילים המגנים עליו נאמנים לחזון, וחוזר חלילה.
לא ברור מה מאילו חשוב יותר, ומה מאילו יקבע כיצד זהות הסטארטאפ תבוא לידי ביטוי המותג. אבן, נייר ומספריים – כל אחד לחוד דומם. שילובם הוא תמהיל מנצח שהוביל למשחק ובו בכל פעם פריט אחר מהשלושה גובר על האחר.
הזהות שהסטארטאפ מבקש להציג כלפי העולם והמיתוג המייצג את הזהות הזו, נועדו לוודא שהסטארטאפ יקיים את הבטחותיו לייצר ולמכור בהצלחה מוצר או שירות חדשני.
הצטרפו אלינו ב-3 ביולי לאירוע העוסק בשילוב של אנשים, רעיונות, מקצועות, צרכים וכלים משפטיים ובו נדגים איך המיתוג המבוסס על רעיונות וחזון, כשהוא מעוגן באמצעות כלים משפטיים המגנים עליו וההופכים אותו לקניין, ביחד עם המומחיות של השיווק ושל המכירות – יכולים ליצור מותג ומיתוג אירגוני העונים על הציפיות של יוצריהם.
ביצירת המותג האולטימטיבי לסטארטאפ ולחברה שאמורה לצמוח ממנו.
עו"ד רחל פשר אייקנאר- עיגון המותג וההגנה עליו באמצעות קניין רוחני
מעיין פרוינד –סיגלר- AWESOME LTD. – מיתוג
לימור פורן – HUES LTD. – מזהות הארגון ומהמותג לאסטרטגיה שיווקית
Tags: חדשנות טיפים מיתוג סטרטאפים פטנטים