
חברת אסם, שחרטה על דיגלה מחוייבות למצויינות, ארחה השבוע את בביס קסיוס, מבכירי החוקרים של מכון המחקר העולמי המוביל קאנטר ואת מנכ"לית המכון בישראל סטלה קריוף
פורסם: 14.5.17 צילום, איציק בירן;
קסיוס, אשר צבר במשך השנים ניסיון מחקרי רב ועשיר בעבודה עם נסטלה העולמית, נפגש עם מנהלי ומנהלות השיווק בחברה, והציג בפניהם חדשנויות ותובנות עדכניות על שינויים בענף, פיתוח קריאייטיב נכון בעולם הדיגיטאל החדש ומגוון case studies מעוררי השראה.
קנטאר, זרוע המחקר של תאגיד הפרסום הגדול בעולם WPP היא אחת מקבוצות הייעוץ והמידע העסקי הגדולות ביותר בעולם. בראש החברה בישראל, קנטארinsight Israel, הידועה גם כ- TNS טלסקר, עומדת סטלה קריוף. החברה מעסיקה כ- 170 עובדים ממשרדיה במתחם הבורסה בר"ג. החברה בישראל מחזיקה בשני מותגי קנטאר: קנטאר TNS (טלסקר), וקנטאר Millward Brown.
הקבוצה מכוונת למיצובה כספקית המובילה של תובנות משכנעות ומעוררות השראה עבור הקהילה העיסקית העולמית, זאת באמצעות חיבור בין היכולות והכישורים המגוונים של 12 החברות המתמחות שלה. 30,000 העובדים של קנטר פועלים ב-100 מדינות ומתמחים בכל טווח דיסציפלינות המחקר והייעוץ, ובכך הם מאפשרים לקבוצה לספק ללקוחותיה תובנות עיסקיות על פני כל נקודה ונקודה במחזור הצרכני. הקבוצה מעניקה שירותים ליותר ממחצית החברות הנמנות על Fortune Top 500.
*בצילום: איציק צאיג, סטלה קריוף ובביס קסיוס.
Tags: חדשנות טיפים מכירות מצוינות תשואה