
גם מעדני יחיעם במעבר לשיווק בעולם הדיגיטלי. עם התחלת פעילותה של Wave Digital, יוצאת יחיעם במבצע "חבר מביא חבר" ב-Facebook, הפרס: גריל גז מתקדם
צילום: יח"צ פורסם: 29.9.14
משרד הפרסום Wave Digital, נבחר לנהל את פעילות הדיגיטל והמדיה החברתית של יצרנית מעדני הבשר יחיעם.
משרד הפרסום, בראשותו של יניב מרמלשטיין, המתמחה במיתוג ופרסום דיגיטלי, ניהל בשנים האחרונות למעלה מ-350 תקציבי לקוחות ממגוון תחומי העשייה במשק. Wave Digital מעניקה ללקוחותיה קידום מקצועי ורחב בכל אמצעי המדיה המתקדמת. בין לקוחות החברה ניתן למצוא: רשת מגה ספורט, רשות הטבע והגנים רשת אופטיקה הלפרין ועוד.
עם התחלת פעילותה, יוצאת יחיעם במבצע "חבר מביא חבר" ברשת החברתית Facebook, במהלכו ניתן לזכות בגריל גז מקדם בשווי 2,000 ש"ח.
לדברי תמיר דגן מנהל השיווק של מעדני יחיעם: "כחברה מובילה בשוק מעדני הבשר, אנו מחויבים לקדמה וביקשנו להגיע לקהל הלקוחות שלנו בזירה החברתית המתפתחת. לפי כך החלטנו לחבור ל- Wave Digital, ממובילי משרדי הפרסום בתחום הדיגיטל, על מנת שתחשוף את יחיעם בפני קהלים חדשים ומגוונים".
"יחיעם" הוקמה בשנת 1969 כתאגיד תעשייתי המתמחה במעדני בשר. מוצרי המפעל – פסטרמות, נקניקים ונקניקיות משווקים בכל רשתות השיווק המובילות ובמעדניות המובחרות בארץ. מוצרי "יחיעם" זוכים לפופולאריות רבה גם ברחבי העולם – 25% מהיצור מיוצא למדינות שונות, בהן ארה"ב, אנגליה וצרפת. המפעל מחזיק בכ-17% משוק הבשר המעובד בישראל, ומהווה את מקור ההכנסה העיקרי של הקיבוץ.
Tags: אסטרטגיה טכנולוגיה מכירות שיווק