
קבוצת Boticário העולמית המובילה בעולם בתחום הקוסמטיקה, מחדשת את שיטות היצור שלה ותשתמש בחוויית הפתרון התעשייתי "Perfect Production" המבוססת על פלטפורמת ה3DEXPERIENCE. פתרון אשר מעניק נראות ושליטה מוגברות ויאפשר להקטין את עלויות המלאי והליקויים ויבטיח עמידה בתקנים. כיום חברות CPG וחברות קמעונאיות רבות מספקות מענה למורכבויות המרכזיות בתהליכי הייצור שלהן המובילות לעיכובים יקרים בהוצאת מוצרים חדשים לשוק, אספקה לא סדירה של מוצרים ומלאי המעלה אבק על המדפים. פלטפורמת DEXPERIENCE מציעה גישה חדשה ופלטפורמת ניהול דיגיטאלית כדי לפתור מורכבויות אלו
פורסם: 26.8.22 צילום: יח"צ
דאסו סיסטמס הודיעה כי קבוצת Boticário, זכיינית היופי הגדולה בעולם עם למעלה מ-4,000 נקודות מכירה בברזיל ובמעל לחמש עשרה מדינות נוספות, בחרה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE ככלי שיאפשר לה לחולל שינוי דיגיטלי בייצור של יותר מ-300 מיליון מוצרים בשנה שנמכרים תחת מותגי הצרכנים שלה כמו Boticário, Eudora, Vult ועוד.
קבוצת Boticário תשתמש בחוויית הפתרון התעשייתי "Perfect Production" המבוססת על פלטפורמת ה3DEXPERIENCE כדי לשפר את תכנון וניהול רצפת הייצור שלה ולהאיץ את תהליכי הייצור בשני מפעלי הייצור שלה בברזיל. נראות ושליטה מוגברות יאפשרו להקטין את עלויות המלאי והליקויים ויבטיחו עמידה בתקנים. יתרונות חדשים אלו באיכות וביעילות יקדמו את תחרותיות החברה.
"השלב הראשון באסטרטגיית הצמיחה שלנו הוא שילוב תהליכי ייצור ושיפור התפעול תוך ניטור בזמן אמת ושיפור יכולת המעקב. ראינו את ההצלחה של דאסו סיסטמס עם חברות אחרות בתעשייה שלנו ואת הערך הרחב שמציעה פלטפורמת 3DEXPERIENCE עבור העסק שלנו. כעת, כשהאסטרטגיה שלנו מבשילה, עשינו את הבחירה הנכונה", אמר ליאנדרו בלנה, מנהל תעשייה בקבוצת Boticário.
"קבוצת Boticário זיהתה את הצורך בתכנון נכון של ידע הייצור שלה ליצירת ערך ארוך טווח – מרכיב מרכזי ברנסנס התעשייתי של ימינו", אמר פיליפ לוב, סמנכ"ל מוצרים ארוזים לצרכן וקמעונאים, דאסו סיסטמס. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE מציעה גישה חדשה לאופן בו חברות CPG וחברות קמעונאיות מספקות מענה למורכבויות המרכזיות בתהליכי הייצור שלהן המובילות לעיכובים יקרים בהוצאת מוצרים חדשים לשוק, אספקה לא סדירה של מוצרים ומלאי המעלה אבק על המדפים. מורכבויות אלו משפיעות על תדמית המותג ועל חווית הקנייה של הצרכן".
לשיתוף בטוויטר: איזו מורכבות בייצור? @GrupoBoticario משנה את אופי הייצור של 300 מ' מוצרי יופי בשנה עם #3DEXPERIENCE #industryrenaissance @Dassault3DS
להתחברות לדאסו סיסטמס ב-Twitter Facebook LinkedIn YouTube
חוויות הפתרון של תעשיית דאסו סיסטמס לתעשיית מוצרי האריזה והקמעונאות: https://ifwe.3ds.com/consumer-packaged-goods-retail
פלטפורמת DEXPERIENCE3 של דאסו סיסטמס, תוכנת עיצוב בתלת-ממד, פתרונות מוקאפ וניהול מחזור חיי מוצר בתלת-ממד: http://www.3ds.com

דאסו סיסטמס, יוצרת DEXPERIENCE3, מהווה זרז לקדמה האנושית. אנו מספקים לעסקים ולבני אדם סביבות תלת-ממד וירטואליות שיתופיות המאפשרות לדמיין חידושים בני קיימא. על ידי יצירת תאומי חוויה וירטואליים לעולם האמיתי באמצעות פלטפורמת היישומים שלנו, DEXPERIENCE3, הלקוחות שלנו פורצים את גבולות החדשנות, הלימוד והייצור. דאסו סיסטמס מביאה ערך ליותר מ-270,000 לקוחות בכל הגדלים וענפי התעשייה, במעל 140 מדינות. למידע נוסף, ניתן לבקר באתר www.3ds.com
3DEXPERIENCE, סמל המצפן, לוגו DS3CATIA, BIOVIA, GEOVIA, SOLIDWORKS, 3DVIA, ENOVIA, EXALEAD, NETVIBES, MEDIDATA, CENTRIC PLM, 3DEXCITE, SIMULIA, DELMIA ו-IFWE הם סימנים מסחריים או רשומים של דאסו סיסטמס , חברה צרפתית ("Société européenne") (המרשם המסחרי של ורסאי מס' B 322 306 440), או חברות הבת שלה בארצות הברית ו/או במדינות אחרות.
קבוצת Boticário היא חברה ברזילאית רב-ערוצית הטומנת בחובה מותגים רבים. כקונצרן יופי מוביל בעולם, היא פועל במעל 15 מדינות. היא מחזיקה במותגים O Boticário, Eudora, Quem Disse, BeautyBox, Multi B, Vult, Beauty on the Web ו-O.u.i, הפועלים יחד במטרה לחולל שינוי בעולם באמצעות יופי. החברה מעסיקה מעל 13,000 עובדים באופן ישיר, בנוסף לעוד 40,000 איש שעובדים ברשת הזכייניות, שנחשבת כיום לזכיינית היופי הגדולה בעולם, עם יותר מ -4,000 נקודות מכירה קמעונאיות ב -1,750 ערים ברזילאיות.
כחלק ממחויבות החברה לאחריות סביבתית, חברתית וצרכנית, מוצבת הקיימות כעקרון מרכזי במודל העסקי שלה. בשנת 2030, מתכננת הקבוצה להרחיב את השפעתה החיובית על החברה על ידי ניהול פסולת בפלטפורמת "אומה בלזה דה פוטורו" (יופיו של העתיד), המרכזת שלל יוזמות חברתיות-סביבתיות שאפתניות.
ההיסטוריה של קבוצת Boticário החלה בשנת 1977 בבית מרקחת קטן הממוקם בפראנה וכיום, היא מפגישה מעבדות, מפעלים, חדשנות, טכנולוגיה, לוגיסטיקה, שיווק וקמעונאות, תחת אקוסיסטם המכיל 4,000 נקודות מכירה קמעונאיות, שותפים וספקים. החברה עובדת גם בחזיתות סביבתיות, חברתיות ותרבותיות באמצעות Fundação Grupo Boticário ו-Instituto Grupo Boticário. למידע נוסף, ניתן לבקר באתר https://www.grupoboticario.com.br

מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: אחריות חברתית תרבות ארגונית