נציגות החברות יגיעו לישראל וייפגשו עם חברות סטארט-אפ, במסגרת כנס Europe Days 2020, שמחבר בין סטארט-אפים למשקיעים מהעולם. בין תחומי העניין: פוד-טק וקמעונאות
פורסם: 3.3.20 צילום: M-Industry
שלוש מחברות הענק הקמעונאיות הגלובליות, Migros, Metro ו- REWE מחפשות השקעות בישראל. ד״ר אליאנה זמפרוגנה, CTO של M-Industry החטיבה התעשייתית וגוף הייצור של Migros השוויצרית, עם מכירות של כ-6 מיליארד יורו בשנה, סילביה דודק מ-Metro, הקמעונאית הגדולה באירופה והשלישית בגודלה בעולם ומרקוס קונטקה, מקבוצת REWE, קמעונאית המזון מהגדולות באירופה, יגיעו לישראל וייפגשו עם חברות סטארט-אפ, במסגרת כנס Europe Days 2020.
״אנו מחפשים סטארט-אפים ישראלים הן להשקעה והן לשיתופי פעולה, בתחומי הפוד-טק, הקמעונאות, IoT ובריאות דיגיטלית״, אומרת ד״ר זמפרוגנה, שמתכננת לפגוש עשרות יזמים, יזמות וסטארטאפים במסגרת הכנס שייערך ב-17 במרץ בתל אביב. ב-2018 השקיעה Migros בסטארט-אפ הפוד-טק הישראלי InnovoPro, שפיתחה טכנולוגיה להפקת חלבון מחומוס ובחברת Aleph Farms, המפתחת טכנולוגיה לגידול נתחי בשר. ״אנו בתהליך מתמיד של צמיחה, כשחלק מתפיסת העולם שלנו היא להפגין חדשנות במוצרים שאנו מייצרים. אנו מחפשים השקעות ושיתופי פעולה עם סטארט-אפים שיש להם מודלים עסקיים חדשניים, חשיבה יזמית וטכנולוגיות מבטיחות״.
הכנס מיועד לחבר בין יזמים/יות וחברות סטארט-אפ ישראליות עם חברות ומשקיעים אירופאים במטרה למנף את הפוטנציאל העסקי העצום שבין ישראל לגרמניה, שוויצריה ואוסטריה. על פי הערכת מייסד הכנס, גילי צגלה, מנכ״לNovawind , יזם ומשקיע המתמחה בשווקים האירופאים, האורחים מחו״ל, 25 במספר, ייצגו השנה אפשרויות עסקיות ומימון לחברות הישראליות בהיקפים של למעלה מ- 250 מיליון יורו.
לדברי דודק, מנהלת תכניות האקסלרטורים של Metro, השנה היא מתכוונת להתמקד בסטארט-אפים בוגרים יותר, כשהללו לא רק ייהנו מהדרכה וליווי צמוד לטווח ארוך, אלא גם יקבלו חיבור ישיר לערוצי המכירות וההפצה של Metro, למשקיעים, וחשיפה רחבה במגוון אירועי תעשייה תחת מותג Metro, מהלך שיחשוף אותן למאות אנשי מפתח הרלבנטיים למוצרים או לטכנולוגיות שלהן.
מרקוס קונטקה, מנהל חדשנות בתוכנית ההאצה של קבוצת REWE בווינה מגיע לחפש סטארט-אפים בתחומי המזון, קמעונאות, משקאות וקוסמטיקה. REWE היא קמעונאית מזון מהגדולות באירופה. היא בעלת 6 חברות בנות בתחומים צרכניים שונים ורשת ״עשה זאת בעצמך״ (מעל 15,000 סניפים) ו-9 חברות בנות בתחום התיירות (מעל 2400 סניפים) ברחבי אירופה.
בכנס צפויים להשתתף מאות יזמים/ות ישראלים. מעבר לאפשרויות ההשקעה, למשתתפים יינתן גם מידע מעשי כיצד לחדור לשווקים הגרמנים, השוויצרים והאוסטרים, המונים 92 מיליון משתמשים. דגש מיוחד יושם על נגישות לחברות אירופיות בגודל בינוני, עם מחזורים של כ-50 מיליון יורו בשנה, ומספר של כמה מאות עד אלפי עובדים אשר מחפשים חדשנות חוץ ארגונית כמנוע צמיחה – משהו שהסטרט-אפים הישראלים יכולים לספק.
לפרטים והרשמה: www.europedays.com/
לסטארט-אפים מוצע מחיר מיוחד של 149 שקלים – עד ה- 10 במרץ או עד גמר המלאי, במקום 199 ש״ח (לפני מע״מ ועלויות כירטוס).
בצילום: ד״ר אליאנה זמפרוגנה
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
Tags: גיוס עובדים מכירות משאבי אנוש שיווק