החברה עתידה לשנות את עולם הפרסום ושוק ה-Digital Out Of Home (DOOH) הגלובלי
פורסם: 16.6.20 צילום: יח"צ
קרן ההשקעות נילסן אינובייט מקיסריה, המשקיעה בחברות צעירות העוסקות בפיתוח טכנולוגיות לעולמות הפרסום, השיווק, המדיה והקמעונאות, הודיעה על השקעה בת שני מיליון שקל ב Parsempo הישראלית. החברה, פיתחה מערכת הפעלה מתקדמת לתחום החם הבא של עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי שמחוץ לבית.
פלטפורמת הבינה המלאכותית (AI) של Parsempo נותנת מענה לבעלי מסכים במרחב הציבורי והעסקי. מדובר בבתי חולים, קופות חולים, בנקים ,חברות ממשלתיות, עיריות, תחבורה, מלונות, חברות ניהול מגדלי משרדים ומגורים, רשתות קמעונאות והסעדה. כמו כן מדובר בבעלי מסכים בודדים, עליהם מופיעים מסרים מתחלפים כלל ארציים או לוקאליים ובפתרונות המתאימים לוורטיקלים שונים כגון לוח מודעות, ניהול תורים, חוויות אינטראקטיביות, קיוסקים בשירות עצמי, מוסיקה, ערוצי טלוויזיה ועוד.
בעזרת פלטפורמת ה- SAAS של Parsempo תשתנה כל הסביבה העסקית של התעשייה הזו שמוערכת ב- 20 מיליארד דולר כיום וצפויה לצמוח ל-50 מיליארד דולר תוך 5 שנים.
מצד המפרסמים ובעלי המסכים – Parsempo מנגישה יכולת ניהול, יצירת תוכן, ניתוח התנהגות צרכנים ומצד הצופים מבטיחה חוויה אישית יותר, עם אלמנטים ברמת Engagement גבוהים שיעלו משמעותית את הערך הכספי והאפקטיביות של המסכים לבעלי הנכסים.
כיצד זה עובד: פתרון ה-SaaS של Parsempo ה הופך כל סוג מסך. משלטי חוצות עד מסכים בבתי עסק למסכים חכמים שמתאימים את עצמם לצרכי העסק או ארגון ומפשטים את הניהול של מסכים אלו כך שכל אחד יכול לשלוט על הכל בקלות באמצעות המכשיר הנייד שברשותו, במחיר בעלות הנמוך ביותר בשוק.
המערכת כוללת את יכולות מדידת האפקטיביות של תכנים הכי מתקדמת בעולם המאפשר גם את יצירת חוויות אינטראקטיביות המתאימות את התוכן לצופה על פי גיל, מין ומאפייני המיקום באופן אוטומטי ואנונימי.
בנוסף המערכת מאפשרת לבעלי מסכים לייצר הכנסה באופן אוטומטי ע״י מכירת זמן מסך לפרסום כך שכל מפרסם יוכל לטרגט את המסכים בצורה קלה ונוחה שאפילו מדויקת יותר מפרסום באינטרנט. הדבר נכון גם לגבי משרדי פרסום/שיווק, מותגים גדולים וגם לבעלי עסקים קטנים.
הפתרון של החברה בדומה לפלטפורמות self service של גוגל ופייסבוק יפתח הזדמנות עצומה לאופן שבעל עסק, מותג או משרד פסרום, יכול דרך הסלולארי שלו לבחור מסכים על בסיס חיפוש בכל העולם, ליצור מסרים פרסומיים ולהעלות קמפיין מדויק תוך דקות, בלי צורך להתקשר ישירות עם אף בעל מסך או רשת. כל זאת תוך מדידה מדויקת של החשיפה והתאמת התוכן ברמה המקומית בזמן אמת. כך שמצד המפרסם- המסר מועבר בתועלת מרבית, ומצד בעל המסך- הנהנה מהכנסה שוטפת. הטכנולוגיה מאפשרת גם יצירת תוכן מונפש באופן עצמאי באמצעות תבניות מוכנות ובכך היא חוסכת למפרסם עלויות גבוהות אחרות.
אבי שפירו המנכ"ל מסביר: "מסכי שילוט דיגיטלי המעבירים מידע לקהל הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיינו, בשנת 2020 פועלים ברחבי העולם כחצי מיליארד מסכים והשוק צומח בקצב של 18% בכל שנה. Parsempo מבקשת להיות מערכת ההפעלה שמאפשרת את כל השימושים ומיקסום כל היתרונות שהמסך מציע לבעליו בדומה ליעילות ולגמישות המוכרים בעולם האונליין".
מנכ"ל נילסן אינובייט דב ירקוני: " תחום המדידה נשלט ברחבי העולם על ידי נילסן ולכן ההשקעה ה – Parsempo מהווה עבורנו חיבור נבון ותכליתי. מדידת אפקטיביות פרסום בעולם הרב ערוצי מתקדם ללא הרף ואנו מאמינים שהטכנולוגיה החדשה תאפשר לכל בעל מסך למקסם את מכירת זמן המסך ולהרוויח יותר, ולכל מפרסם ופרסומאי להנגיש את הנתונים הכי מדויקים, בזמן אמת".
החברה הוקמה בסוף שנת 2018 על יד אבי שפירו- מנכ"ל, מומחה לטכנולוגיות שיווק, אפרים טבקמן– סמנכ"ל הטכנולוגיות, מומחה תוכנה בדגש על חווית משתמש, טכנולוגיות אינטראקטיב ואנימטור ומואיז נבון – שהשקיע בחברה בתחילת פעילותה ומשמש כמנהל הפיתוח העסקי (המהנדס המייסד של מובילאיי ) , כולם יזמים מוכרים ומנוסים בתחומי הדיגיטל, השיווק והפיננסים, ומחזיקים במספר פטנטים, ובעלי רקע עשיר בחברות סטארט -אפ בתחומי חדשנות טכנולוגית. לחברה נציגויות ברחבי הגלובוס, במדינות ברחבי אירופה, אמריקה, אפריקה ואסיה, וביקושים לעשרות אלפי מערכות במדינות אלו.
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
Tags: מכירות סטארט-אפ ערים חכמות שיווק