סינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, השיקה, כתוספת למערכת גיוס העובדים שלה, Synerion Recruitment, את ה"פורטל למנהל" בסמארטפון
פורסם: 8.12.14 צילום: יח"צ
הממשק החדש מאפשר למנהלים המקצועיים להיות מעורבים בתהליך גיוס העובדים שהארגון מגייס עבורם, מכל מקום ובכל זמן, תוך שימוש בטלפונים החכמים שברשותם. המנהל המקצועי יכול מהיום לקרוא באמצעות הנייד שלו את קורות החיים של מועמדים למשרות בתחום אחריותו, לאשר לזמן את המתאימים לראיון, לשלוח חוות דעת לאחר ראיון עם מועמד, ולהודיע על המשך/הפסקת תהליך מול מועמד מסוים.
הממשק האינטרנטי ידידותי ואינטואיטיבי ואינו מצריך הורדת אפליקציה ייעודית. כל הפעילות והפידבקים – מועברים ישירות לתיק המועמד במערכת הגיוסSynerion Recruitment, שם ניתן אף לקבוע ציון שישוקלל בחישוב הסופי של מידת התאמת המועמד למשרה. המידע זמין למגייס/ת להמשך/עצירת התהליך מול המועמד, לבקרה אילו מנהלים לא מגיבים בזמן ועוד.
הממשק החדש למנהלים, מתווסף לשירות נוסף לבעלי המכשירים הניידים – "הפורטל למועמד", המשמש מחפשי עבודה לצורך תקשורת ישירה בין בינם לבין החברה המגייסת.
הפורטל, המהווה חלק אינטגרלי מעמוד המשרות הפתוחות באתר האינטרנט של החברה המגייסת, מאפשר למועמד פוטנציאלי להגיש את מועמדותו למשרה המתאימה לכישוריו ולטייב את הנתונים על מנת לשפר את מידת ההתאמה שלו לדרישות המשרה. כל זאת באמצעות המובייל שלו, בתהליך מהיר וידידותי, החושף בפניו משרות נוספות שעשויות לעניין אותו.
"בעידן בו הסמארטפונים והטאבלטים שלנו תופסים חלק כל כך משמעותי משגרת יומנו, היה חשוב לנו שכל מנהל מקצועי שצריך לקחת חלק בגיוס עובדים שבתחום אחריותו, יוכל לעשות זאת מכל מקום ובכל עת", אומר אבנר מימון, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון מערכות. "האפשרות לעשות זאת בקלות מהמובייל, מייעלות את התקשורת בין המנהלים המגייסים למחלקת הגיוס, מזרזת תהליך הגיוס ומקצרת משמעותית את הזמן הנדרש לאיוש המשרה.
זהו חלק ממגמת ה- Mobile HR המאפשרת למנהלים, עובדים ומועמדים לתקשר ביעילות בתהליכים רבים נוספים של ניהול המשאב האנושי, כגון דיווחים יומיומיים של נוכחות והיעדרות ואפילו תהליכים של הדרכות ולמידה, הערכת עובדים ועוד".
אודות סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים וחישוב שכר, ניהול גיוס עובדים וניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.
למידע נוסף : http://www.synerion.co.il
Tags: חדשנות טכנולוגיה ניהול משאבי אנוש תרבות ארגונית