
המינוי של לרסון, מנהל מוכשר, מחזק עוד את ההנהלה הבכירה של PVH ויוצר תכנון המשכיות ניהול חזק
פורסם: 22.5.19 צילום : יח"צ
הדירקטור המנהל של PVH הנרי נסלה אמר: "עם החתימה של הסכם ההעסקה החדש של מני וההעסקה של סטפן בתפקיד הנשיא החדש שיצרנו, אנחנו מאמינים ש-PVH ממוצבת טוב מאוד מבחינת המשכיות המנהיגות והניהול כדי להמשיך לבצע את התוכניות האסטרטגיות שלנו עוד זמן רב בעתיד".
"תפקידו האחרון של מר לרסן היה מנהל העסקים הראשי של חברת ראלף לורן, שבו הוא מיקד מחדש בהצלחה את החברה במה שהפך אותה לאיקונית, שיפר את הביצועים שלה וסלל את הדרך לצמיחה עתידית. לפני כן מר לרסן היה הנשיא הגלובלי של אולד נייבי, חטיבה של חברת גאפ, ועזר לאולד נייבי לרשום 12 רבעונים רצופים של צמיחה רווחית, כשהוסיפה מכירות רווחיות של מיליארד דולר. במשך קרוב ל-15 שנים מר לרסון היה חלק מהצוות שהגדיל את המכירות של הקמעונאית השוודית Hennes & Mauritz (H&M) מ-3 מיליארד דולר ל-17 מיליארד דולר והגדיל את הפעילות של החברה מ-12 מדינות ל-44.
"בזכות הכישרון והרקורד התפעולי של סטפן הוא תוספת חזקה לצוות ההנהלה הבכיר של PVH", אמר עמנואל צ'יריקו, יו"ר ומנכ"ל. "הוא מוערך מאוד על המיקוד האסטרטגי שלו, הניהול המוכח והניסיון גלובלי בביצוע שינויים ובניית מותגים בסביבה צרכנית יותר ויותר דינמית שמשתנית כל הזמן. כנשיא שלנו, אני בטוח שסטפן מוכשר באופן ייחודי כדי לעזור לחזק את הצמיחה הגלובלית שלנו על ידי הובלה מוצלחת של המותגים והאזורים שלנו לביצוע מול העדיפויות האסטרטגיות שלנו, ולרשום גידול עקבי בסך ההכנסות וברווח ובתשואות לבעלי המניות שלנו".
סטפן לרסון אמר: "PVH היא חברה יוצאת דופן והבעלים של כמה ממותגי סגנון החיים הגלובליים הכי איקוניים. אני מעריץ מזמן את מה שמני וצוות ההנהלה של PVH השיגו, עם היסטוריה של רכישות משנות מצב מוצלחות, בניית מותגים יוצאי דופן, המצאה מחדש וחדשנות, פלטפורמות תפעוליות חזקות וקשר לצרכנים שלה. אני מצפה לתרום לכוח של PVH ולשתף פעולה עם כל צוות ההנהלה כדי להניע את העסק קדימה".
אודות PVH Corp.
PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה – לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-38,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של 9.7 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.
*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: מינוי פיתוח אישי קריירה שיווק