
Pegasystems, המיוצגת בישראל ע"י אלעד מערכות, מובילה על פי פורסטר את עולמות ה CRM-לארגוני אנטרפרייז
צילום: יח"צ
עם פרסום סקירת מכון המחקר פורסטר, The Forrester Wave – לרבעון הרביעי של שנת 2021, לפיה חברת Pegasystems, המתמחה בעולמות ה-CRM לארגוני אנטרפרייז, מובילה בתחום אוטומציית תהליכים דיגיטליים (Digital Process Automation, ר"ת DPA), אומר שי עינת, CTO בחטיבת ה- CRM של אלעד מערכות, הנציגה הבלעדית של Pega בישראל : "ההכרה במובילות של פלטפורמת Pega אינה מצומצמת רק לחברות המחקר, אלא נפוצה גם בקרב ארגונים רבים. הפלטפורמה של Pega מסייעת לארגונים להאיץ את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית, והפידבקים שאנו מקבלים עליה הם מעולים. הסוויטה כוללת פתרונות עבור תהליכים עסקיים מורכבים המיועדים למגזרי הבנקאות, הביטוח, הבריאות, ועוד".
ההכרה של פורסטר מצטרפת להכרה לה זכתה Pega על ידי חברת המחקר הבינ"ל גרטנר בדו"חות 2021 .
בדו"ח בחנה פורסטר 14 ספקיות DPA, על פי 23 קריטריונים, שקובצו לשלוש קטגוריות: הצעת ערך נוכחית (current offering), אסטרטגיה (strategy), ונוכחות בשוק (market presence). Pega קיבלה את הניקוד הגבוה ביותר בקטגוריית הצעת הערך הנוכחית (current offering), וניקוד גבוה במיוחד בקטגוריית נוכחות שוק (market presence).
הדו"ח מציין כי "Pega מטפלת בתרחישים המתוחכמים ביותר ועושה זאת תוך שימוש בכלים מבוססי Low Code". עוד הוסיפו מומחי פורסטר כי הפלטפורמה "ממשיכה לשמש Leader בתחומים של אוטומציית מסמכים, בינה מלאכותית (AI), ו-RPA. לקוחות החברה ציינו כי פלטפורמת Pega כוללת שיפורים משמעותיים ביכולת לעמוד בדרישות העסקיות של מהירות יישום ועלויות נמוכות".
הדו"ח בחן את פלטפורמת Pega Infinity, סוויטת תוכנה המסייעת לארגונים להתמודד עם תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. הפלטפורמה בנויה על ארכיטקטורה חזקה וגמישה המשלבת יחד תהליכים עסקיים, יכולת ניהול תרחישים, וממשק עסקי אחוד לאורך כלל המערכות והיישומים הארגוניים.
תומר דרורי, סמנכ"ל אלעד מערכות מציין כי: "זמן התגובה של ארגונים לתנודות החלות בשוק הוא גורם מפתח להצלחתן ולפעמים הוא הגורם המכריע את גורלו של הארגון, PEGA מציעה כלי שנועד לעשות בדיוק את זה.
אני מאמין שההכרה הזו של Pega בעולמות של אוטומציית תהליכים דיגיטליים מדגימה בצורה מדוייקת את היכולות של הפלטפורמה להתמודדות יעילה עם האתגרים הנובעים מריבוי תהליכים ארגוניים-קריטיים והיכולת לעדכן את התהליך בהתאם לצורך העסקי של הארגון".
יותר מתמיד ארגונים זקוקים לפתרונות שיציעו להם מהירות וסקיילביליות, המסייעים להם להתאים עצמם לעולם משתנה. אנו מאמינים שההכרה הזו של Pega בעולמות של אוטומציית תהליכים דיגיטליים מדגימה בצורה קולעת את היכולות של הפלטפורמה להתמודדות יעילה עם האתגרים הנובעים מריבוי תהליכים ארגוניים-קריטיים – כמו גם תרחישי אוטומציה כלליים יותר".
Pega מעסיקה ברחבי העולם כ-6,000 עובדים, והיא מחזיקה בלמעלה מ-250 הסכמי שיתוף פעולה עם אינטגרטורים ברחבי העולם. החברה נסחרת בבורסת הנסדאק בשווי של למעלה מ-8 מיליארד דולרים, והיקף המכירות השנתי של החברה חצה בשנת 2020 את רף המיליארד דולר. על לקוחות החברה נמנות חברות מובילות-עולמיות רבות, בהן אמריקן אקספרס, פייזר, בריטיש איירווייז, סיסקו, בריטיש טלקום, HSBC, ועוד. בפעילות PEGA בישראל ניתן למנות למעלה מ-30 עובדי אלעד CRM, אשר אותרו, גויסו והוכשרו כולם ע"י אלעד.
שי עינת, מסכם: ההשקעה שלנו בפלטפורמה כוללת בין השאר הקמה של מרכז ידע מקומי אליו שייכים אנשי מקצוע בעולמות הפיתוח, יישום, ניתוח מערכות, פרי-סייל ופוסט-סייל, ואנו צופים גידול משמעותי בהיכרות הארגונים הישראליים עם פגה ב-2022".
אלעד חברת הCRM המובילה בישראל (על פי דירוג חברת האנליסטים STKI), נציגת PEGA בישראל, מביאה לשוק הישראלי נוכחות של אינטגרטור ישראלי גדול, מאוד מיומן ומקצועי, ובעל יכולות ביצוע ודליוורי בארגונים מכול הגדלים.
*בצילום: שי עינת, CTO בחטיבת ה- CRM של אלעד מערכות
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: CRM טכנולוגיה משאבי אנוש ניהול ניהול ידע שירות לקוחות