גריי גוס משיקה את קמפיין הטלוויזיה הראשון בישראל בהפקה לוקאלית תחת האסטרטגיה הגלובאלית Fly Beyond
פורסם: 22.2.18 צילום: פאזה
GREY GOOSE מותג וודקה הסופר פרמיום הראשון בעולם, מקבוצת בקרדי, עולה בימים אלו עם קמפיין טלוויזיה ראשון בישראל – תחת אסטרטגיית Fly Beyond. קמפיין זה עושה היסטוריה בכך שהוא הקמפיין הראשון בעולם, שמותג הענק בוחר להפיק באופן לוקאלי.
בהשקעה של כ- 3.5 מיליון שקלים, יעלה הקמפיין בימים הקרובים בכל הערוצים המסחריים, וילווה בקמפיין שילוט חוצות נרחב. מתוך רצון לעבוד עם אנשים שהם " Fly Beyond", בחר מטה גריי גוס העולמי בחברת ההפקה והתוכן פאזה המתמחה באירועי תרבות, כדי להוציא לפועל את הקמפיין.
"אנו בגריי גוס מאמינים בהגדרה מחדש של הגבולות כדי לזהות את "יוצאי הדופן". אנחנו קוראים לזה FLYBEYOND# . אנחנו מרחיבים גבולות בכל בפעם שאנו מזהים הזדמנות, מתמודדים עם אתגרים מתוך שכנוע פנימי, ותמיד מדמיינים את מה שאחרים לא יכולים. לעשות את זה, זה אומר להיות יוצא דופן. אנו שואפים לתת השראה ליוצרים, למנהיגים של העולם, ולעורר בהם מחשבה על אוכל, אופנה, קולנוע, טכנולוגיה ואמנות", אומר אמית דאטה, מנהל קטגוריית גריי גוס בקבוצת בקרדי, אסיה המזרח התיכון ואפריקה.
"גריי גוס הוא מותג יוקרה אייקוני מוערך בכל העולם, וישראל היא אחת משווקי המפתח שלנו", הוא מוסיף. "במסענו להמשך בניית המותג בישראל, אנו שמחים להשיק קמפיין טלוויזיה ראשון המגובה בשילוט חוצות בכל המדינה, אשר מיטב לבטא את פילוסופיית המותג שלנו. אנו גאים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם פאזה, מסוכנויות הבוטיק המובילות בישראל, שתוציא לפועל את הקמפיין" .
קמפיין זה הוא יריית הפתיחה לקמפיין תוכן רב שלבים תחת אסטרטגיית FLYBEYOND# של גריי גוס: "The extraordinary belongs to those who make it" – שכולו הוקרה לפועלו של יוצר המותג, סידני פרנק, שפרץ את גבולות הקטגוריה בכך שיצר סגמנט חדש של וודקה סופר פרימיום.
הקמפיין צולם בלוקיישנים אייקונים ברחבי ישראל – תל אביב, ים המלח, ירושלים, הגנים הבהאים בחיפה, ועוד – אך ב'לוק אנד פיל' של חבל קוניאק שבצרפת שם מיוצרת הוודקה. והוא מבטא את תפיסת ה- Glocal (Global Local) – שמירה על אסטרטגיית מותג אחידה בכל העולם, תוך כדי עבודה יצירתית המחוברת לתרבות ולקהל בכל רחבי המדינה.
GREY GOOSE, וודקת הסופר פרמיום הראשונה בעולם, מיוצרת בחבל קוניאק שצרפת. מיד עם השקתה ב-1996 באמריקה גריי גוס כבשה את מקומות הבילוי היוקרתיים. ההצלחה לא נעלמה מעיני תאגידי הענק בעולם האלכוהול, ולאחר 8 שנים מכר היוצר והבעלים סידני פרנק (שחתום על הצלחות מסחריות רבות בתחום האלכוהול, כגון ייגרמייסטר ופטרון) את החברה ב- 2 מיליארד דולר לתאגיד בקרדי.
המסע של גריי גוס מתחיל בבחירה קפדנית של המרכיבים הטבעיים הטובים והאיכותיים ביותר בצרפת. וודקה גרייגוס עשויה מ-100% חיטה איכותית הגדלה בשדות הפסטורליים של חבל פיקארדי אשר בצפון צרפת. אותו זן (חיטת חורף רכה בדרגת בי.פי.אס) משמש לייצור מאות סוגי הלחמים והמאפים המפורסמים של המטבח הצרפתי. וודקה גרייגוס עוברת תהליך של חמישה שלבי זיקוק תחת פיקוחו של יוצרה פרנסואה טיבו, "אשף המרתף" (תפקיד מסורתי לייצור קוניאק) במזקקת גריי גוס, הממוקמת בחבל קוניאק במערב צרפת והיא מדוללת במי מעיין טהורים שמקורם מהרי המסיף בלב צרפת אשר עוברים סינון טבעי דרך שכבות אבן גיר האופייניות לאזור.
חברת מ. אקרמן היא יבואנית גריי גוס בישראל. לפרטים נוספים: www.akkerman.co.il
בקרדי, חברת המשקאות האלכוהוליים הפרטית הגדולה בעולם, מייצרת ומשווקת משקאות ויינות בינלאומיים מוכרים. קולקציית המותגים של בקרדי, שהושקה בהודו בשנת 1998, כוללת למעלה מ-200 מותגים ולייבלים, בהם: רום בקרדי, הרום הנמכר ועטור הפרסים ביותר בעולם; וודקה גריי גוס, וודקת הסופר-פרימיום המובילה בעולם; ויסקי Dewar’s Blended Scotch, הוויסקי עטור הפרסים ביותר בעולם מסוגו ומותג הוויסקי בלנדד הסקוטי הנמכר ביותר בארה״ב; ג׳ין Bombay Sapphire, ג׳ין פרימיום היוקרתי ובעל הצמיחה המהירה ביותר בעולם; ורמוט ויינות מבעבעים של מרטיני, הוורמוט המוביל בעולם והיינות האיטלקיים המבעבעים האהובים ביותר בעולם; וודקה Eristoff, אחד ממותגי הוודקה בעלי הצמיחה המהירה ביותר בעולם; ועוד מותגים מובילים ומתפתחים.
בקרדי – חברה משפחתית בת 156 שנה, שנוסדה בסנטיאגו דה קובה ב-4 בפברואר 1862 – מעסיקה כיום כ-6,000 עובדים, מייצרת את מותגיה ב-27 מתקנים הפרושים ב-16 מדינות על פני ארבע יבשות ומשווקת את מוצריה ביותר מ-150 מדינות.
פאזה היא חברת שיווק, תוכן והפקה בעלת אופי בוטיקי, עם ניסיון של עשרים שנה בפרויקטים מסחריים משמעותיים עבור לקוחות מגוונים במשק הישראלי, ביניהם: מרכז הפיתוח של מיקרוסופט, צ'ק פוינט, UBS, נטפים, קבוצת הארץ-דה מרקר ועוד. לצד אלו מנהלת פאזה פרויקטים תרבותיים מובילים כמו צבע טרי, פצ'ה קוצ'ה ועונת התרבות בירושלים. החיבור בין שני העולמות מקנה לה קול ייחודי ומקורי.
*קריאטיב והפקה: פאזה. הפקה בפועל ובמאי צילום: יואב אור. צילום ועריכה: קובי בכר. אנימציה: אלינור נחאיסי ויינר
Tags: אסטרטגיה מכירות שיווק