פלטפורמת התיירות הדיגיטלית Booking.com פתחה לאחרונה את ההטבות במסגרת תכנית ה-Genius בפני כלל המשתמשים בארץ ובעולם והציגה שלב שלישי חדש בתכנית – רמה גבוהה משתלמת הרבה יותר
צילום: יח"צ
פלטפורמת התיירות הדיגיטלית Booking.com פתחה לאחרונה את ההטבות במסגרת תכנית ה-Genius בפני כלל המשתמשים בארץ ובעולם והציגה שלב שלישי חדש בתכנית – רמה גבוהה משתלמת הרבה יותר
מחקר של Booking.com שנערך לאחרונה מראה שהמחיר הוא אחד מהשיקולים החשובים ביותר עבור 57% מהישראלים* בבואם לתכנן את החופשה הבאה שלהם. תוכנית Genius נועדה לסייע לאותם מטיילים כדי להפוך כל חופשה לחוויה טובה יותר. היא חינמית לחלוטין, נגישה, והחברות בה היא לכל החיים – על מנת להצטרף אליה המשתמשים צריכים ליצור חשבון וכך לקבל סטטוס Genius קבוע. כשחברי Genius מגיעים לרמות חדשות, הם מקבלים גישה להנחות גדולות יותר והטבות נוספות לחופשות הבאות, שתמיד נשארות בתוקף.
14% מהתיירים הישראלים מעידים כי הנחות והחזרים הם גורמים מהותיים שאותם הם לוקחים בחשבון במהלך תכנון החופשה הבאה, ומי שנמצאים ברמה 3 של Genius יכולים ליהנות מעד 20% הנחה. כמוהם, חברות וחברי Genius בכל הרמות נהנים מהנחות נוספות בלמעלה מ-390,000 מקומות אירוח ברחבי העולם שמשתתפים בתוכנית, שעומדות על עד 15% לרמה 2 של Genius ועד 10% לרמה 1 של Genius. הטבות אלו מאפשרות למטיילים לחסוך כסף שאותו הם יוכלו לבחור להשקיע בחוויות אחרות במהלך הטיול שלהם.
בנוסף לארוחות בוקר בחינם ושדרוגי חדר בחינם שמוענקים לאורחים ברמות 2 ו-3 של Genius, הרמה החדשה נותנת לאלו שהשיגו אותה עדיפות בתהליכי שירות הלקוחות, עם נציגים שזמינים עבורם לסייע במקרים שבהם דברים לא מתנהלים כמתוכנן.
מבט מהיר על רמות Genius
חברי וחברות Genius בכל הרמות יכולים למצוא מבצעים במסגרת התכנית במקומות אירוח שלצדם מופיעה התווית Genius באתר. למידע נוסף על תוכנית Genius של Booking.com, או כדי לקבל הטבות בחופשות לכל החיים, ניתן להכנס ללינק הבא – https://www.booking.com/genius.he.html.
מתודולוגיה
*המחקר הוזמן על ידי Booking.com ונערך בקרב מדגם של מבוגרות ומבוגרים שתננו לנסוע למטרות עסקים או פנאי במהלך 12–24 החודשים החל מאוגוסט 2021. על הסקר ענו בסה"כ 24,055 אנשים מ-31 מדינות וטריטוריות (כולל 501 מארגנטינה, 1003 מאוסטרליה, 500 מבלגיה, 1001 מברזיל, 500 מקנדה, 1000 מסין, 1007 מקולומביה, 1001 מקרואטיה, 508 מדנמרק, 1002 מצרפת, 1000 מגרמניה, 1005 מהונג קונג, 1000 מהודו, 502 מישראל, 1003 מאיטליה, 1002 מיפן, 500 ממקסיקו, 501 מהולנד, 501 מניו זילנד, 500 מפרו, 1000 מרוסיה, 1005 מסינגפור, 1002 מדרום קוריאה, 1002 מספרד, 501 משוודיה, 501 משוויץ, 504 מטאיוואן, 500 מתאילנד, 1000 מבריטניה, 1002 מארה"ב ו-501 מווייטנאם). המשתתפות והמשתתפים בסקר ענו עליו אונליין באוגוסט 2021.
כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה של Booking.com היא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים – החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק הנסיעות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-44 שפות ומציעה יותר מ-28.4 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.6 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
Tags: מכירות מלונות נסיעות שיווק תיירות תעופה