תעשיית מוצרי המידע מצליחה מאוד בעולם,מגלגלת סכום של 107 מיליארד דולר בשנה צומחת בקצב שנתי שתעשיות מסורתיות יכולות רק לחלום עליו
פורסם: 26.1.17 צילום: יח"צ
זה לא סוד שישראלים רבים, שכירים ועצמאיים, מבינים שזה לא חכם להסתמך על מקור הכנסה אחד. היום אין תחום כמעט שאינו פגיע היום לשינויים ולפיטורין: שוק התקשורת, התחבורה, הפיננסים ועוד. יותר ויותר ישראלים, מוצאים את עצמם חוששים לאבד את מקור פרנסתם או שהם כבר איבדו אותה והם מגלים עד כמה קשה למצוא מקום עבודה חדש ובעיקר לאחר גיל 40. מצד שני, השינויים הטכנולוגיים, האינטרנט המהיר והתפתחותן של פלטפורמות מקוונות, מאפשרות הקמת עסק חדש בקלות ובמהירות יותר מאי פעם.
אם תיקחו את שתי התופעות: השינוי הדרמטי בשוק העבודה וההתפתחות הדרמטית של פלטפורמות אלקטרוניות, תקבלו הסבר לתופעה שצובר תאוצה מיום ליום, של אנשים אשר פיתחו מקור הכנסה חדש. למשל: במסחר דרך הבורסה (שוק ההון), במסחר אלקטרוני (בעיקר בפלטפורמות של אמזון ואיביי) ובשיווק שותפים (מכירת מוצרים שאנשים אחרים יצרו).
אולם לא כולם מרוצים: יש אמנם רבים שכבר החזירו את השקעתם ויצרו לעצמם מקור הכנסה מתגמל, אולם יש גם כאלה שהשקיעו ממיטב כספם ולא הצליחו להחזיר, או החזירו בקושי את השקעתם המקורית.
ללא השקעה כספית וללא סיכון
עדי שקד ומנחם רינשמידט, מציגים בסדרת הדרכות חדשה שהם מפרסמים באינטרנט (http://global-expert-academy.com/?ap_id=LiorEila) הזדמנות ליצירת הכנסה נוספת, שמצליחה מאוד בעולם, אולם לא היתה כל כך מוכרת עד היום לקהל הישראלי. שקד הוא מומחה מוביל בתחומי השיווק והמיתוג העצמי. רינשמידט (56) מכר מוצרי מידע שיצר לאלפי תלמידים ב 126 מדינות.
רינשמידט שבמשך שנים התפרס בכבוד כמרצה בקורסים טכנולוגיים, מצא את עצמו לפני כשנה ללא עבודה ועם סיכויים קלושים בלבד להתקבל למקום עבודה חדש עקב גילו. רינשמידט מספר על חייו היום, שנה אחרי המשבר הגדול: "בזמן שמרבית בני גילי עובדים בפחד מפיטורין והחלפתם בעובדים צעירים או יוצאים לפנסיה מוקדמת, אני מרוויח משכורת מכובדת. אני עובד בזמן שלי, מתי שנוח לי ובלי בוסים. אני יכול לצאת לחופשה מתי שמתחשק לי והעסק שבניתי ממשיך לייצר לי הכנסה חודשית".
התעשייה שבה מצא רינשמיט את מקור הכנסתו החדש והמתגמלת היא תעשיית מוצרי המידע. "התעשייה הזאת שכמעט אינה מוכרת בישראל" הוא מספר "מצליחה מאוד בעולם. זאת תעשייה שמגלגלת סכום של 107 מיליארד דולר בשנה וצומחת בקצב שנתי שתעשיות מסורתיות יכולות רק לחלום עליו: 9.2%".
"בניגוד לשיטות אחרות ליצירת הכנסה: אין כאן צורך בהשקעה כספית. בעוד שבשוק ההון ניתן להפסיד המון כסף, בתעשיית מוצרי המידע אתה לא יכול להפסיד, משום שאינך משקיע כסף משלך. מהרגע שהפקת מוצר מידע, מי שעושה את השיווק הם אנשים אחרים: מקצוענים בתחום המכירה האינטרנטית של מוצרי מידע, אשר מקבלים עמלה על כל מכירה שהם מבצעים".
"בנוסף" מוסיף רינשמידט "פוטנציאל הרווח באחוזים הוא 100% ובמספרים אבסולוטיים הוא עצום, כי השיווק הוא לכל העולם. יכולת השכפול היא אין סופית בעלות אפס. וההכנסה, לאחר שיצרתם את מוצר המידע, פסיבית כמעט לחלוטין מאחר ולרשותכם עומדת מערכת שיווק אוטומטית משוכללת שעובדת בשבילכם".
תן לידע שצברת לעבוד בשבילך
"הפרמטר החשוב ביותר בעיניי" אומר רינשמיט "הוא הביטוי האישי. בתעשיית מוצרי המידע, אתם מיצרים מוצר שנובע מהידע והניסיון שלכם והתנסיתם בו במשך שנים רבות. אתם אורזים אותו בצורה יפיפייה כמוצר דיגיטאלי ומשווקים אותו בכל רחבי העולם. הם צורכים אותו בהנאה וגם מוכנים לשלם על כך".
ניתן להוריד מדריך חינמי או לצפות בהדרכות כאן (http://global-expert-academy.com/?ap_id=LiorEila).
Tags: חדשנות טכנולוגיה כלכלה מכירות מעבר לדיגיטל פיתוח אישי קריירה שיווק תשואה