מדובר בתפקיד חדש בחברה אשר במסגרתו תהיה בר יוסף-ויצמן אחראית על הובלת חטיבת הלקוחות על כל היבטיה, כולל חיזוק ושיפור חווית הלקוח, עיצוב אסטרטגיה יעילה לחברה, והגדלת בסיס הלקוחות ורווחיותם
צילום: יח"צ
שירה בר יוסף-ויצמן מונתה לסמנכ"לית לקוחות (Chief Customer Officer) בחברת קלארוטי (Claroty), המתמחה בהגנת מערכות סייבר-פיזיות.
לבר יוסף יותר מ-20 שנות ניסיון בחברות אבטחת מידע מובילות בתעשייה בתפקידי ניהול בכירים העוסקים בתמיכה ובשימור לקוחות, שירותים מקצועיים, מחקר ופיתוח ותפעול מכירות. בתפקידה האחרון שימשה כמנכ"לית ישראל וסגנית נשיא לחוויית לקוח בחברת Cybereason. לפני כן עבדה מעל עשרים שנה בחברת צ'ק פוינט, שם מילאה תפקידי ניהול שונים בתחום תפעול המכירות וניהול ותפעול שירותי תמיכה ללקוחות ושותפים.
"בקלארוטי אנו נוקטים בגישה מהחוץ פנימה ומכוונים את הרעיונות, הפעולות וההתנהגויות שלנו בהתייחס לדרישות העסקיות של הלקוחות שלנו ולתוצאות שהם שואפים להשיג", אמר יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי. "בנקודת מפתח זו במסלול הצמיחה הגבוה של החברה, הרקורד המרשים של שירה, לצד הידע העמוק והרחב, הכישורים והניסיון הניהולי שלה, יאפשרו לנו להשיג את הרמה הגבוהה ביותר של שביעות רצון ומימוש הערך של הלקוחות."
"אני שמחה להצטרף לקלארוטי, שבה החשיבה הממוקדת בלקוח טבועה עמוק בתרבות הארגונית", אמרה בר יוסף-ויצמן. "לתחום אבטחת מערכות סייבר-פיזיות אתגרים ייחודיים, ולכן המפתח להעצמת הלקוחות שלנו הוא גישה ארוכת טווח שבה אנו משמשים שותפים אסטרטגיים בתהליך אבטחת המערכות שלהם. אני מצפה להמשיך להעצים את בסיס הלקוחות בקלארוטי ולסייע ללקוחות שלנו להגיע לשיאי הצלחה גבוהים יותר."
קלארוטי (Claroty) מאפשרת לארגונים ברחבי העולם לאבטח מערכות סייבר-פיזיות משולבות (Cyber-Physical Systems) בסביבה התעשייתית (OT), במגזר הבריאות (IoMT) ובמגזר הארגוני (IoT) – המהווים יחד את האינטרנט המורחב של הדברים (XIoT). הפלטפורמה המאוחדת של קלארוטי משתלבת עם תשתיות קיימות בארגונים ומספקת מגוון שלם של בקרות לגילוי נכסים, זיהוי וניהול סיכונים וחולשות אבטחה וגישה מאובטחת מרחוק.
קלארוטי מגובה על ידי חברות ההשקעה וספקי האוטומציה התעשייתית המובילים והגדולים בעולם, ויש לה מאות לקוחות ארגוניים באלפי אתרים ברחבי העולם.
מטה החברה נמצא בניו יורק, עם משרדים בישראל, אירופה, אסיה-פסיפיק ואמריקה הלטינית.
מאז הקמתה בתל אביב בשנת 2015 על ידי Team8, הושקעו בחברה כ-635 מיליון דולרים. מנכ"ל החברה הוא יניב ורדי. לאתר החברה: www.claroty.com
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
בקרו בערוץ "סטטוס" ביוטיוב וצפו בראיונות הכי עדכניים בעולם הניהול:
עוד ב"סטטוס":
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
Tags: אסטרטגיה חדשנות טכנולוגיה כלכלה מכירות ניהול שיווק