קמעונאים שימו לב: אחרי הרכב האוטונומי מגיעה תורה של העגלה האוטונומית. WalkOut הישראלית מחממת נילסן בקיסריה מציעה את קידמת החדשנות בעגלת הקניות החברה זכתה לאייטם ב CNN ומשכה קהל סקרנים רב בכנס ה NRF
פורסם: 27.2.19 צילום: בן פשדטצקי
בהיכל החדשנות של כנס הקמעונאות היוקרתי NRF שננעל לאחרונה, השתתפו עשרות חברות המציגות חדשנות בקמעונאות ובהן חמש חברות ישראליות מחממת נילסן בקיסריה.
משכה ובלטה במיוחד חברת WalkOut הישראלית, שפיתחה עגלת קניות אוטונומית עם טכנולוגיית צ'קאאוט המאפשרת לקחת מוצרים מהמדף ולצאת מן החנות ללא שום עיכוב או צורך מעבר בקופה. חווית משתמש חלקה, מהירה ובטוחה.
דב ירקוני מנכ"ל Nielsen Innovate אמר: "חמשת החברות מחממת Nielsen Innovate אשר לקחו חלק בכנס ה-NRF היוקרתי משקפות את האסטרטגיה של החממה להמשיך להוות את חוד החנית בעולם ה-Retail Tech, זהו עולם המשתנה במהירות וללא הכר ובכל יום נולדים פתרונות חדשניים. המטרה שלנו היא לאתר את הטכנולוגיות החמות ביותר ולהציג אותן בפני השוק".
מנכ"ל חברת WalkOut אסף גדליה אמר: "החשיפה אשר חברת WalkOut קיבלה בכנס ההתעניינות הרבה מקמעונאים מרחבי העולם והכתבה אודות הטכנולוגיה שלנו בעיתון Forbes ובערוץ CNN, מהוות עבורנו סימן מובהק שעלינו להמשיך ולהתקדם עם פיתרון הצ'קאאוט האוטונומי הטוב ביותר".
ייחודה המעניין של טכנולוגית המעקב המתקדמת על העגלה עצמה, היא בכך שאינה מוגבלת עקב גודל החנות, (טכנולוגיות מעקב המותקנות ברחבי החנות, בין אם על התקרה או על המדפים, סובלות מבעיה שככל שהחנות גדולה יותר המעקב הופך להרבה יותר קשה והפתרון הופך להרבה יותר יקר). לכן מצאה רשת ה CNN עניין רב בפיתוח – לצפייה לחץ כאן
על העגלה מותקן מסך אשר מהווה פלטפורמה לתקשורת אישית עם הלקוח בזמן אמת, לקבלת מידע מידי אודות המוצר שרכש ומבצעים מותאמים אישית המושפעים מהיסטורית קניות, המוצר שנרכש, המיקום הפיזי ועוד משתנים רבים להשגת השפעה מקסימלית. כל זאת תחת הרגולציות המחמירות ביותר של ה-GDPR מה שמבטיח שמירה על המידע של כל משתמש.
WalkOut זכתה בשנה שעברה בתחרות של ALDI (אחת מ 10 רשתות הסופרמרקט המובילות בעולם) לסטארטאפים העוסקים בעתיד ה-Checkout Experience.
עוד ארבע חברות ישראליות מחממת נילסן לקחו חלק בכנס, ואלה הן:
ARpalus נוסדה על-ידי מנכ"ל החברה אופיר זילברברג והמנהל הטכנולוגי ד״ר רותם בנט. החברה עוזרת לקמעונאים ויצרנים לשפר את תהליכי התפעול היומיומיים, ע״י העלאת תפוקת העובדים בחנויות הפיסיות ומתן תובנות מבוססות בינה מלאכותית המסייעות לשיפור היעילות ברמת החנות וברמת הארגון ככלל, זאת, באמצעות שימוש בטכנולוגיות עיבוד תמונה ומציאות רבודה.
Voiceable שהוקמה על-ידי גיל בר-יוסף ויאיר נתיב, יוצרת "עוזרות קוליות" מבוססות בינה מלאכותית לאתרי מובייל, ובכך מאפשרת למותגים להנות מיכולות קוליות הקיימות כיום רק עבור ענקיות טכנולוגיה דוגמת גוגל ואמזון. הטכנולוגיה של החברה משפרת מסעות לקוח באתרי קניות באמצעות סיוע בחיפוש, שאלות כלליות וכן צ'קאאוט קולי, ומספקת למותגים תובנות משמעותיות על צרכי לקוחותיהם.
ciValue שנוסדה בחממת נילסן בשנת 2014, לניתוח התנהגות לקוח ולפרסונליזציה. פתרון הענן של מבצע ניתוח מהיר ואוטומטי של הרגלי הקנייה של כל לקוח ומאפשר יצירת סט המלצות ומבצעים מותאמים אישית. נוסף על כך הפתרון מאפשר לקמעונאי לשתף פעולה עם הספקים הן בבניית מבצעים אישיים והן בקבלת החלטות מדויקות על בסיס הבנה מעמיקה של העדפות הלקוח.
WiseShelf מאפשרת ניהול מלאי הותקנו וכבר פועלים בהצלחה בסופר-פארם. המדפים החכמים ממליצים על הזמנות חוזרות מספקים, ובכך מזרזים את זמינות המוצרים וחוסכים זמן רב לעובדים. בעוד מדפים מלאים ומסודרים הם המפתח למיקסום מכירות מחד, העובדים מתפנים כעת לעסוק בעזרה ללקוח ולא להיות מוטרדים במילוי המדפים מאידך.
כנס ה-NRF אשר נערך השנה בניו יורק תחת הכותרת 'Retail's Big Show' הינו אחד מכנסי הריטייל הגדולים והחשובים בעולם אשר נערכים מדי שנה. השתתפו בו כ-18 אלף חברות מתחום הריטייל וכ-800 דוכנים מ-99 מדינות.
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
Tags: טכנולוגיה מכירות ערים חכמות שיווק