ראיון עם מנכ"ל נוה פארמה, ניצן פרימור
פורסם: 30.6.15 צילום: יח"צ
נוה פארמה היא חברה פרטית העוסקת בפיתוח ייצור ושיווק תכשירים רפואיים ומוצרי בריאות בישראל ובחו"ל ומספקת פתרונות חכמים לבעיות נפוצות שאינם דורשים מרשם רופא וניתנים להשגה בכל בתי המרקחת, קופות החולים ורשתות הפארם. החברה הוקמה בשנת 1996 על ידי ניצן פרימור ושמה לה כיעד מציאת פתרונות פשוטים ויצירתיים תוך שימוש בטכנולוגיות ייחודיות וחדשניות לבעיות רפואיות נפוצות. מוצרי החברה הם מובילי שוק בתחומם ונמכרים בעשרות מדינות בהצלחה רבה.
1. איך הקמת את חברת "נוה פארמה"?
ניהלתי בית מרקחת פרטי מצליח בצפון ת"א. עם חדירת רשתות הפארמה לישראל, חל שינוי רדיקאלי בהרגלי הקנייה של הציבור שהעדיף את הרשתות הגדולות ע"פ עסקים קטנים. בתוך זמן קצר בית המרקחת השכונתי הוקף ב-3 סניפי רשתות פארמה. הדבר הורגש מיד בתנועת הקונים ובפדיון. מישהו הזיז לי את הגבינה ואז נפלה ההחלטה להקים את החברה כשהמטרה הייתה לפתח מוצרים חכמים, לשווקם לרשתות הפארמה ובכך להוציא מתוק מעז ע"י הפיכת השינוי בהרגלי הצריכה ליתרון. התהליך אכן עבד, רשתות הפארמה הן אכן הלקוחות הגדולים ביותר של החברה בישראל.
2. במה מיוחדת נוה פארמה מהמתחרים?
מדיניות החברה היא לפתח מוצרים ייחודיים וחדשניים ולא לעשות מוצרי ME TOO. כל מוצר חדשני, פותח נישה שבה השחקן שיוצא ראשון הוא גם זה שמוביל השוק. נוה פארמה פתחה בארץ את שוק תרסיסי האף של מי ים ותרסיסים ללא משמר, הביאה תכשירי אוזניים המהווים פריצת דרך עולמית, פיתחה תרסיס לעיניים במקום הטיפות שכל כך קשה להשתמש בהם, פיתחה מולקולת מגנזיום פטנטית שהוכחה כטובה ביותר ועוד ועוד…
3. מהו מוצר הדגל של החברה?
זהו שיש כמה….התחלנו עם תרסיס להסרת שעוות האוזן שהוא המוצר הטוב ביותר כיום בנושא ונמכר בכל רחבי העולם באמצעות חברות ענק ותחת מותגים שונים. המגנזיום שלנו משווק ברחבי אירופה ורוסיה בכמויות הולכות וגדלות, העולם עובר לתרסיסים לעיניים במקום לטיפות ועוד היד נטויה….
4. לאן פניה של חברת נוה פארמה מועדות?
יצוא, יצוא, יצוא… ישראל שוק לא גדול. מרווחי השיווק בישראל בעייתיים, עובדה הגורמת למחירים גבוהים לצרכן הפוגעים בפוטנציאל המכירות. בשל כך, אנו רואים את עתיד החברה בפיתוח שווקי ייצוא. אנו מפתחים מוצרים חדשים וייחודיים מדהימים המתקבלים בחו"ל בהתלהבות הייצוא הוא מנוע הצמיחה של החברה וגדל בעשרות אחוזים מידי שנה.
5. אילו מוצרים חדשים נכנסו בתקופה האחרונה?
המוצר העיקרי שנכנס הוא ה- FREELETTE תכשיר מהפכני לשיפור תוצאות הגילוח במכונה חשמלית. רוב הגברים די סובלים מיובש וצריבה כתוצאה מהגילוח אך מאחר וזו צרת רבים, הם לא מתלוננים. למכונת גילוח חשמלית יש יתרון בכך שאינה עושה את ה-MINI PILLING לעור מידי בוקר אך הגילוח לא חלק כמו בסכין גילוח ידני. ריכזנו את כל הבעיות בגילוח ופיתחנו תכשיר שפותר אותן אחת לאחת. מדובר בתחליב שמורחים לפני גילוח במכונה שבשורה התחתונה, הופך את הגילוח לחוויה כיפית. הגילוח עמוק וחלק יותר, פתאום, מכונת הגילוח עוברת ל"הילוך חמישי טורבו" כך שהגילוח הרבה יותר מהיר, אין בעירה, עקצוצים או גירוי בעור ובוודאי שאין יובש כי התכשיר מכיל רכיב לחות מהפכני בפני עצמו. והריח….או הריח…. בנות מתות עליו וזה רק אחד מהתכשירים. תכשיר נוסף שהושק לאחרונה – ספרי לעיניים – מכירים את הקושי להזליף לעין טיפות? נגמר!!! תרסיס פשוט ובו שתי לחיצות פותרות 90% מהבעיות בעיין קריא – גירוי, אודם, צריבה, אלרגיה, עייפות, דלקת קלה וכו' הענקנו לתכשיר שם מדליק – OPTI MIST….
6. מה המוטו העסקי שלך?
כפי שנאמר, להביא מוצרים חדשים ייחודיים אך פשוטים ונגישים הפותרים בעיות נפוצות ומסובכות.
7. מה סוד ההצלחה של חברת נוה פארמה?
מוצרי החברה הם מוצרים שעובדים, מבטיחים ומקיימים. אין אצלנו מוצרי "פגע וברח". לתכשירים שלנו חוג לקוחות מרוצים החוזרים ורוכשים את מוצרי החברה, חלקם אף מבקש להתעדכן כל הזמן בחידושי החברה. צוות החברה פועל במסירות ובתפוקות אדירות מתוך אמונה במוצרי החברה וביעילותם. בשל כל אלו לתכשירי החברה מוניטין מעולה בקרב רופאים, רוקחים ולקוחות.
Tags: חדשנות טכנולוגיה מכירות צרכנות שיווק