
יותר מארבעים עובדים ממרכז המחקר והפיתוח של Booking.com בתחום למידת המכונה בתל אביב ביקרו לאחרונה במטה משרדי החברה באמסטרדם, כדי להשתתף בכנס טכנולוגי וארבעה ימי האקתון שערכה החברה לעובדיה, ביחד עם עמיתיהם מסיאטל, שנחאי ומנצ'סטר
פורסם: 17.11.19 צילום: מעיין כפרי
ההאקתון השנה נועד כדי לסייע ל- Booking.com במשימתה להעניק לכולם את האפשרות לחוות את העולם באופן פשוט יותר. בשל כך, הוא חולק למספר קטגוריות מפתח, ביניהן: קיימות – במסגרתה הצוותים התמקדו באספקת מוצרים חדשניים המסייעים להניע "תיירות בת-קיימא"; הטיול המחובר – בחן דרכים בהן Booking.com יכולה ללוות את לקוחותיה ולתמוך בהם יותר בכל שלב במסע; קליקתון (Clickathon) – בקטגוריה זו פיתחו הצוותים רעיונות חדשים לשיפור חוויית השותפים של Booking.com, באמצעות כלים טכנולוגיים שונים. עבור כל קטגוריית האקתון הוצעו פרסים במקומות ראשון, שני ושלישי, עליהם התחרות כמעט 300 פרויקטים שונים שפותחו השנה על ידי צוותי ההאקתון.
בכנס הטכנולוגי עובדי מחלקות הטכנולוגיה והמוצרים חלקו את ההצלחות, הכישלונות והלקחים שהפיקו במסגרת עבודתם, במספר מסלולים שונים שהציע הכנס, החל מעיצוב, מוצר, כתיבת חווית משתמש (UX), פיתוח מנהיגות וכישרונות, הנדסה, נתונים, אנליטיקה, למידת מכונה, מחקר ועוד.
לורן הלרמאיר, מנהל מרכז הפיתוח והמחקר של Booking.com בתל אביב, אמר: "שמירה על מתן הזדמנויות לצוות התל אביבי לפיתוח רעיונות שיכולים לייעל את חוויית הלקוח ולעזור לבנות מוצר ללא תחרות, זהו חלק בלתי נפרד מתרבות תהליכי הבדיקות, המבחנים והחדשנות של Booking.com. אנו מטפחים תרבות שמאפשרת לאנשים לנסות דברים חדשים מבלי לפחד להיכשל. אנו מכירים בכך שכל טעות היא הזדמנות ללמוד וזו הסיבה שכל כך חשוב לצוותים שלנו להשתתף באירועים כמו אלה ולחלוק את החוויות שלהם בעצמם. זה עוזר לנו ליצור סביבת עבודה חופשית ופתוחה המסייעת לנו לייצר חדשנות אמיתית".

חברת Booking.com אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות הדיגיטלית. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה של Booking.com היא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים – החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק הנסיעות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-43 שפות ומציעה יותר מ-29 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.2 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.
עקבו אחרי Booking.com ב-Twitter וב-Instagram, ולחצו לייק ב-Facebook.
לכל החדשות והמידע העדכני ביותר על Booking.com בישראל בקרו כאן.
* בתמונה למעלה: לורן הלרמאיר – מנהל מרכז הפיתוח של Booking.com בישראל, ענת קלינסקי – מעצבת חווית משתמש ושליו ברזני – מנהל מוצר בכיר במדע נתונים.
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: דיגיטל מכירות שיווק