ב- 8 ליולי מקיימת Infor כנס ראשון בישראל ללקוחותיה, במסגרתו מתארח פיל לואיס, מנהל ייעוץ עסקי, EMEA של החברה. בראיון ל"סטטוס" מספר לואיס על חזון החדשנות של החברה העוסק בשילוב עולם הצרכנות בתוכנה העסקית, כאמצעי להנעת ארגונים למטרותיהם העסקיות
צילום: יח"צ פורסם: 1.7.2014
תעודת זהות:
שם: פיל לואיס
תפקיד: מנהל ייעוץ עסקי, EMEA, ב- Infor
גיל: 44
מצב משפחתי: נשוי
מגורים: Stratford-upon-Avon, בריטניה
השכלה: B.Sc, Business Information Technology באוניברסיטת Bournemouth
תפקידים קודמים: יועץ עסקי בכיר ב- Infor, מנהל IT ב- Blakell Europlacer Limited
**
"Work is Beautiful" – זהו הסלוגן הרשמי של חברת Infor, מובילה גלובלית בתחום המחשוב הארגוני, המאיימת לנפץ מספר קונספציות מרכזיות במקום העבודה העתידי. החברה, אשר חרטה על דגלה את חזון החברתיות והיופי במקום העבודה, מפתחת ומעצבת אפליקציות ופתרונות ארגוניים לתחומי תעשייה מגוונים בגישה חדשנית ומרעננת. במקום מערכות מחשוב כבדות ואפורות, Infor טוענת להוביל את התעשייה לעולם משתף, זורם, מעוצב ואינטואיטיבי.
Infor, שהכנסותיה מגיעות לכ- 2.7 מיליארד דולר בשנה, היא החברה השלישית בגודלה בעולם בתחום ה- ERP. מספר הלקוחות שלה סביב העולם מגיע ל- 70 אלף, בהם נמנים מרבית החברות המובילות בתחומי הפצה, תעופה, רכב, היי-טק, הרכב, הפרמצבטיקה ועוד.
בישראל, מובילה Infor שלושה פתרונות עיקריים – Infor M3, פתרון הדגל של החברה לתחום ה- ERP, לו מספר רב של פרויקטים מוצלחים בארץ בארגוני תעשייה גדולים, כדוגמת דלתא, דקסל, כרמל מיכלים, אקרשטיין ועוד, בנוסף לפתרונות Infor EAM ו- Infor LN.
- מהו חזונה של Infor לתעשייה העתידית, במונחים של ניהול אנשים ותהליכים?
האסטרטגיה של Infor מאד ברורה לגבי האופן שבו עבודה תתנהל במקום העבודה העתידי וכמובן, לגבי האופן שהטכנולוגיה תהיה בו בשימוש. כלל הפתרונות שלנו מבוססים על טכנולוגיה פורצת דרך שמטרתה לשנות את הדרך שבה אנשים עובדים כיום, באמצעות חברתיות ושיתופיות, מוביליות, ויישומי ענן. הללו מאפשרים לאנשים בארגון לשתף פעולה ולתקשר באופן פשוט וקל, ובאותו זמן לוודא שהדרישות העסקיות מנוהלות באופן פרואקטיבי ומהיר.
עסקים מונעים כיום על ידי יחסים חברתיים והעובדים מעוניינים לעבוד באותה דרך שבה הם מתנהלים בחייהם הפרטיים. כלומר, הם מעוניינים להשתמש בשפה אינטואיטיבית ובלתי אמצעית, לשתף מידע ולהעביר מסרים באופן נגיש, קל וחוויתי, ממש כמו בדף הפייסבוק ובמכשיר הסמארטפון הפרטי שלהם. לשם כך פיתחנו את פלטפורמת Infor Ming.le, היוצרת רשת חברתית בין אנשים במקום העבודה ומאפשרת זרימת מידע, שיתוף והנעה לפעולה בשפת הרשתות החברתיות.
- כיצד החזון מתורגם לעולם התעשייתי?
חשוב לציין ש- Infor אינה מאמינה בגישת "מידה אחת מתאימה לכל" ובשימוש באפליקציות גנריות. אנחנו מאמינים כי יש לספק אפליקציות ייעודיות לכל ורטיקל בתעשייה. הללו תוכננו על מנת לספק את הפונקציונאליות הנדרשת על ידי לקוחות בתעשייה הספציפית שלהם. Infor אינה מאמינה שזה נכון לשנות אפליקציות על מנת לספק פונקציונאליות לתעשייה, ובמקום זאת היא משקיעה מאמצים רבים על מנת לספק את הפונקציונאליות הזאת בתוך הפתרון עצמו כסטנדרט.
בנוסף, אנו מאפשרים לפתרונות שלנו להתחבר בקלות לאפליקציות אחרות ולשירותים אחרים בעזרת סטנדרטים וארכיטקטורה מעולם האינטרנט, דבר שמאפשר גמישות וזריזות רבות יותר באופן משמעותי.
- כיצד הפתרונות של החברה משנים את האופן שבו ארגונים מתנהלים כיום?
הטכנולוגיה של Infor מאפשרת לעסקים להתנהל בדרך פרו-אקטיבית, בניגוד לדרך הריאקטיבית שבה ארגונים מחכים לטעויות ונזקים שיתרחשו ורק אז נוקטים בפעולה. פתרונותיה של Infor והטכנולוגיה שלה מפנים את העבודה לאנשים הנכונים בזמן הנכון, דבר שמייעל את העבודה ומאפשר קבלת החלטות מהירה ומדויקת, תוך הבטחה כי התהליכים העסקיים יהיו זריזים, יעילים ושקופים.
מעבר לכך, פתרונות המחשוב לתעשייה התאפיינו עד לאחרונה בממשקי משתמש אפורים, מורכבים, מאד לא קלים לשימוש ומאד לא אינטואיטיביים. החלטנו לשלב פונקציונאליות ועיצוב בתוכנה העסקית. כחלק מאסטרטגיה זאת Infor הקימה את חברת Hook&Loop, המתמחה בעיצוב ואשר יושבת in house בתוך החברה. Hook&Loop פועלת על מנת ליצור חווית משתמש ייחודית בפתרונות ולהפוך אותם לנעימים, יפים וקלים יותר לשימוש. לנושא זה עומדת משמעות גדולה בכל הקשור ליכולתם של עובדים לקבל פתרון ארגוני חדש וליכולתו של כלל הארגון להטמיע אותו.
- מהו היתרון התחרותי של Infor?
היתרון התחרותי של Infor מגיע מפתרונות ספציפיים לתעשייה על מגזריה השונים, המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת, המספקת חווית משתמש קלה, נוחה ויפה, וכן מאימוץ של ארכיטקטורות מעולם האינטרנט לצורך אינטגרציה וניהול תהליכים עסקיים. זה מה שארגונים רוצים היום על מנת להגיע בזמן הקצר ביותר להפקת הערך המקסימאלי מההשקעה בפתרון.
Infor משקיעה רבות בבניית פתרונות לענפי תעשייה ספציפיים, המבוססים על עשורים של עבודה וידע בשווקים השונים עם לקוחות. אחת ההצלחות שלנו בישראל הינה בקבוצת דלתא גליל, יצרנית ומשווקת הטקסטיל מהמובילות בישראל, אשר הטמיעה את Infor M3 באמצעות אחד השותפים המובילים שלנו, קבוצת Intentia, בפרויקט של קרוב ל- 1000 משתמשים. M3 נבחר משום שהוא מתאים באופן נפלא לצרכים של תעשיית הטקסטיל הבינלאומית, המאופיינת בשרשרת אספקה מורכבת. תעשיית הטקסטיל הדורשת שליטה גבוהה לצד גמישות ופונקציונאליות, וזקוקה לפתרון הנתמך על ידי Best Practices.
- מהו ההישג המשמעותי ביותר של חברת Infor עד כה בעיניך?
תוך 10 שנים בלבד, Infor מיצבה את עצמה באופן ברור במקום השלישי בעולם בין ספקיות פתרונות המחשוב הארגוני, וכעת היא מציבה אלטרנטיבה יציבה ומרגשת ל- SAP ו- Oracle.