
אמיר כהני בראיון למגזין "סטטוס" עם יוסי פשר על ספרו החדש "חכמת המזרח בעסקים". צרכנים קונים אחרת – עסקים נשארו מקובעים. בספר מבקש כהני להציע חשיבה עסקית אחרת, השוברת תפיסות ישנות ולהציע להיות עסק קשוב ללקוחות לטובת שני צדדים מרוויחים
פורסם: 16.12.19 צילום: "סטטוס"
אין ספור מאמרים, מחקרים וספרים נכתבו על עסקים, ניהול ושיווק. אולם ספר חדש שכתב אמיר כהני, מומחה לניהול ,שיווק ומכירות , מציע חשיבה אחרת לגמרי מהמוכר לנו ובעיקרה כזו המאפשרת לשני הצדדים בעסקה – להרוויח לאורך זמן.
בספרו, טוען כהני כי בעשר השנים האחרונות, במיוחד לאחר המשבר הכלכלי של שנת 2008, עולם העסקים השתנה ובעיקר תהליך הקניה שבה לקוחות קונים. החיבור לרשתות החברתיות, אפשרות הקנייה באון-ליין והנגישות למידע על כל מוצר ושירות נתן לקונים כח רב יותר בתהליך הקניה והשוק נהפך לתחרותי ודינמי יותר. אולם, מנגד, בעולם העסקים לא נרשמו שינויים דרמטיים שכאלה ודומה שבעיקר עולם המכירות נשאר קופא על שמריו משל העולם לא השתנה כלל.

בספר מציע כהני לקוראיו להניח את כל מה שידוע להם בצד ולנסות להתמסר לחשיבה חדשה ורעננה. , גופים עסקיים רבים לא ממוקדים באמת בלקוח ובתרומה שהוא מחפש מרכישת הפתרון ולעיתים מנותקים מצרכי הלקוחות. בספר מציע כהני גישה עסקית חדשה שעל פיה כל התהליכים, שיטות ופתרונות שהעסק מציע יהיו ממוקדים ומבוססים על בתהליך הקניה של הלקוחות תוך התייחסות מלאה למילוי מטרותיו אל מול לקוחותיו. בכך הלקוח באמת יהיה מרכז העסק וזאת כדי ליצור הלימה בין הערך שהעסק נותן ללקוח לבין מה שהלקוח רוצה לקבל על מנת שהלקוח יחזור שוב ושוב.

אמיר כהני הוא שותף מנהל תחום יועצים ב-AUREN ישראל . בעל יותר מ-30 שנות ניסיון בתחום המכירות, עד לתפקידי סמנכ"ל מכירות, מנכ"ל חברה ויזם עסקי. כהני כותב ומרצה בארץ ובעולם, מלווה ארגונים ועסקים בתחומי ההייטק והתעשייה ומוכוון להביא תוצאות לשותפים לדרך. אמיר היינו מומחה להעצמת ארגונים, להגדלת רווחיות, מכירות ועשיית עסקים ולהפיכת הארגון לארגון סינרגטי מוכוון מטרה משותפת,. במשך שנות עבודתו חולל שינויים בשורה של ארגונים. פרטים נוספים עליו ב – http://amirkahani.com
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: מיתוג מכירות שיווק