סקרמוצ'י, שכיהן לתקופה קצרה כמנהל התקשורת בבית הלבן, הגיע לישראל כחבר משלחת לשכת המסחר היהודית אורתודוקסית (OJC) והגיע לסיור במפעל "אחוה" באריאל בו עובדים יחד ישראלים, פלסטינים, ערבים ישראלים ושומרונים
פורסם: 27.11.17 צילום, איציק ניסים;
אנתוני סקרמוצ'י, מי שכיהן למשך זמן קצר כמנהל התקשורת בבית הלבן, ביקר במפעל הטחינה והחלוה "אחוה". איש העסקים האמריקאי הגיע עם משלחת של אנשי עסקים פרו ישראלים לראות ממקור ראשון כיצד ישראלים ופלסטינאים עובדים יחדיו בשיתוף פעולה. סקרמוצ'י סייר בקווי הייצור של אחוה בהם עובדים יחד פלסטינאים, ערבים ישראלים, מתנחלים, בשיתוף פעולה ארוך שנים. יעקב מלאך, מנכ"ל חברת אחוה, אירח את המשלחת ואמר, כי מטרתנו להראות את הפרדוקס שבפעולת ה- DBS שמעודדים החרמת תוצרת שטחים וכך גורמים לנזק לעובדים הפלסטינאים.
סקרמוצ'י הגיע לביקור בארץ כאורח לשכת המסחר היהודית אורתודוקסית (OJC), במטרה להכיר את ישראל "כמובילה בסחר וביזמות ובמטרה לבנות גשרים בין שתי המדינות", מסביר מנכ"ל הלשכה, דובי הוניג.
חברת אחוה מתמחה בייצור טחינה, חלוה ודברי מאפה. המפעל מעסיק 235 עובדים. החברה עומדת בראש מותגי הטחינה והחלוה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2016. בשנת 2014 זכתה אחוה בפרס "יקיר רכש כחול לבן" מטעם התאחדות התעשיינים ומשרד הכלכלה, אשר הוענק לה כאות הצטיינות על רכישת מוצרי גלם מתוצרת ישראלית.
*בצילום למעלה: אנתוני סקרמוצי במרכז במפעל אחוה מימין יעקב מלאך מנכ"ל אחוה, צילום: איציק ניסים
Tags: אחריות חברתית אסטרטגיה מכירות ניהול משאבי אנוש שיווק תרבות ארגונית