המייסדת ומנהלת הקריאייטיב של חברת הייעוץ לקיימות Eco-Age מצטרפת לתכנית Booster של Booking.com כדי לזהות ולתמוך בסטארטאפים המעצבים את עתידה של התיירות הירוקה
פורסם: 27.2.19 צילום: יח"צ
Booking.com, אחת מפלטפורמות התיירות הדיגיטלית המובילות בעולם ומנהיגת טכנולוגיה דיגיטלית, הכריזה שליביה פירת' (Livia Firth), חלוצה בתחום הקיימות העסקית, תהיה שגרירת מחזור 2019 של Booking Booster – תוכנית האקסלרטור של החברה.
ליביה, מייסדת ומנהלת הקריאייטיב של חברת הייעוץ לקיימותEco-Age ומייסדת אתגר השטיח הירוק, תמלא תפקיד חיוני בתוכנית האקסלרטור בשנת 2019, ותצטרף לפאנל השופטים המומחים של Booking.com על מנת לסייע להם להחליט אילו סטרטאפים מתחום התיירות הירוקה יקבלו מענקים מקרן החברה, העומדת על סך 2 מיליון אירו. ליביה גם תשא את הנאום המרכזי באירוע הצגת החברות הסופי של התוכנית שיתקיים באמסטרדם ב-9 במאי.
“כיוון שאני נוסעת הרבה ומסתובבת ברחבי העולם כדי למצוא שרשראות אספקה שונות ולפגוש את האנשים שמייצרים את הבגדים שלנו, תיירות ירוקה היא אחת האובססיות שלי. לכן אני כל כך שמחה לשתף פעולה עם Booking.com ולמלא תפקיד פעיל בתוכנית Booking Booster של החברה," מגיבה ליביה. "אני בהחלט מצפה לפגוש את היזמים מעוררי ההשראה וללמוד עוד על הדרך החדשנית שבה הם משתמשים בטכנולוגיה כדי להשפיע על תחום התיירות הירוקה".
“אנחנו מאוד שמחים שליביה מצטרפת אלינו לצוות Booking Booster ב-2019, ומרוצים מכך שנוכל להשתמש בנקודת המבט הייחודית שלה כאחת מהשופטים," אמרה גיליאן טאנס, נשיאת ומנכ"לית Booking.com. "אנחנו באמת מאמינים ביכולתה של התיירות לשנות לטובה את חייהם של אנשים, ואנו מסייעים לשימור והגנה על הקהילות והיעדים שמעוררים בנו השראה לטייל. ליביה ממש עושה את העבודה בכל מה שקשור לפרקטיקות קיימות הוליסטיות ומקיפות, והיא מהווה דוגמה ומופת לדור הבא של סוכני השינוי בתחום הזה".
במסגרת מחזור 2019 של Booking Booster, חברת Booking.com מזמינה 10 סטרטאפים חברתיים מתחום התיירות הירוקה לתוכנית אקסלרטור של שלושה שבועות באמסטרדם, המתחילה באפריל. התוכנית כוללת סדרה של הרצאות, סדנאות מעשיות ומפגשי הדרכה, ומסתיימת באירוע הצגת חברות סופי שאחריו הסטרטאפים עשויים לקבל עד 500,000 אירו מהקרן של Booking.com, בה ממתינים כעת 2 מיליון אירו המיועדים לתמיכה בשלב הבא של תחזית הצמיחה של הסטרטאפים המשתתפים. בנוסף, כל הסטרטאפים יקבלו שנה שלמה של הדרכה וליווי מתמשכים על ידי המומחים של Booking.com, כמו גם גישה והזדמנות לשתף פעולה עם Booking.com בעבודה על יוזמות וניסויים פוטנציאליים וחדשניים שיסייעו בהאצת הצמיחה העתידית שלהם.
כיוון שהיא מסייעת למטיילים לחקור ולחוות יותר מ-145,000 יעדים ייחודיים ברחבי העולם, חברת Booking.com מעוניינת גם לתרום לשמירה על אותם יעדים כדי שהדורות הבאים יוכלו להמשיך וליהנות מהם לאורך שנים. יחד עם קרן Booking Cares ומעבדות Booking Cares, תכנית Booking Booster פועלת לצד תוכנית ההתנדבות הפנימית של Booking.com, במסגרתה העובדים משתפים פעולה עם ארגונים מקומיים בעבודה על פרויקטים המסייעים לשיפור יעדים ברחבי העולם. יחד, היוזמות האלו מייצגות ומרחיבות את התחייבותה של חברת Booking.com להשפיע באופן חיובי על תעשיית התיירות הגלובלית. למידע נוסף על תוכניות והזדמנויות עתידיות, אתם מוזמנים לבקר באתר Booking Cares.
הגשת המועמדות למחזור 2019 של תכנית Booking Booster כבר נסגרה. רשימת 10 הסטרטאפים מתחום התיירות הירוקה שנבחרו להשתתף השנה באקסלרטור תוכרז בסוף החודש הקרוב.
Booking.com: חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.com מעסיקה כיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.
במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, כולל הכול, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.
מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם נוסעים למטרות פנאי או עסקים, לקוחות יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוואת מחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.
עקבו אחרינו ב-Twitter וב-Instagram, ולחצו
לייק ב-Facebook.
לכל החדשות והמידע העדכני ביותר על Booking.com
בישראל בקרו כאן.אודות
Eco-Age
חברת Eco-Age מתמחה בייעוץ תקשורת וקיימות. אנו מהווים קול מוביל ובטוח, ומתמחים בהבאת שינוי חיובי ובר-קיימא לקהלים מרכזיים. הנרטיבים ותוכניות השינוי שלנו מבוססים על הוכחות, ונתמכים על ידי צרכנים וגורמים פנימיים בתעשייה.
בעשור האחרון טיפחנו התמחות ספציפית בשרשראות אספקה, טקסטיל, מדידת השפעה, תקשורת פנימית וחיצונית, יחסי ציבור ותכנון אירועים. התוכניות שאנו מפתחים פועלות על פי שיטות העבודה הבינלאומיות המומלצות ומתכתבות עם מטרות גלובליות. זה אומר שהשינוי שאנחנו מסייעים ליישם הוא אמיתי ומשמעותי.
המטרה היחידה שלנו היא להנחיל את הידע, המומחיות, ההתלהבות והכישרון שלנו לקמפיינים, אסטרטגיות ותוכניות שיביאו איתם שינוי אמיתי ומשמעותי. לא רק שהם יסייעו לנו להשריש שינוי בר-קיימא, הם גם יעניקו לדור חדש של צרכנים מודעים סיבות מרעננות ומשכנעות להשקיע – רגשית וכספית – במותגים של השותפים שלנו.
השותפים הנוכחיים שלנו הם מותגי תכשיטים ואופנה יוקרתיים, רשתות אופנה (גם באינטרנט), חברות נדל"ן, מובילי דעת קהל, אקדמיות לקולנוע וטלוויזיה, אקדמיות למוזיקה ומועצות אופנה ברחבי העולם.
ליביה פירת' היא מנהלת הקריאייטיב של חברת הייעוץ לקיימות Eco-Age, והמייסדת של אתגר השטיח הירוק (GCC). היא ידועה בכך שהיא יוצרת מסגרות עבודה וקמפיינים משכנעים המקדמים צדק חברתי וסביבתי ברחבי העולם. ליביה היא חברה מייסדת בארגון The Circle של אנני לנוקס, קבוצת אינטרס עוצמתית לנשים, ולאחרונה הציגה את ממצאי דו"ח שכר המינימום של The Circle בפני הנציבות האירופית. ליביה הוכרזה כמנהיגת שינוי של האו"ם והוענק לה גם פרס Fashion 4 Development על ידי האו"ם. היא תומכת נלהבת בשינוי פרוגרסיבי, ונאמה, בין השאר, בפורום הכלכלי העולמי.
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
Tags: EcoAge טכנולוגיות מעבר לדיגיטל סטארט-אפ קריאייטיב תיירות