בניהול חשוב יותר לדעת לשאול מאשר לדעת להשיב. כשאתה שואל את האנשים הנכונים את השאלה הנכונה – עשית את רוב הדרך בחיפוש אחר פיתרון נכון. בחרתי להקדיש את המדור הוותיק שלי הפעם בגיליון הדיגיטלי הראשון של סטטוס לסוגייה זו וליישם אותו הלכה למעשה. יש לי שורה של שאלות לקוראי סטטוס – ובמתכונת החדשה – הדיגיטלית […]
- בניהול חשוב יותר לדעת לשאול מאשר לדעת להשיב.
- כשאתה שואל את האנשים הנכונים את השאלה הנכונה – עשית את רוב הדרך בחיפוש אחר פיתרון נכון.
- בחרתי להקדיש את המדור הוותיק שלי הפעם בגיליון הדיגיטלי הראשון של סטטוס לסוגייה זו וליישם אותו הלכה למעשה.
- יש לי שורה של שאלות לקוראי סטטוס – ובמתכונת החדשה – הדיגיטלית – אוכל לשמחתי לקבל עליהן תשובות מיידיות. הנה מה שנראות לי שאלות נכונות לקוראי סטטוס:
- עם המעבר שלנו מן הנייר לרשת – מה לשמר ומה לחדש?
- מהן השאלות החשובות, שאתם מתמודדים איתן – שהייתם רוצים למצוא להן מענה בסטטוס?
- ממי הייתם רוצים, שסטטוס יעזור לכם ללמוד?
- האם הייתם רוצים לכתוב בעצמכם בסטטוס? אם כן, על אילו נושאים?
- אילו רעיונות טובים יש לכם בשבילנו בתהליך ההתחדשות של כתב העת?
- האם אתם אוהבים את הגיליון הדיגיטלי הראשון שלנו? אם כן – מה אהבתם בעיקר? אם לא – מה לא אהבתם?
תודה רבה! edna@pasher.co.il
____________________________________
הכותבת היא יו"ר ומנכ"ל קבוצת פשר יועצים לניהול www.pasher.co.il והשותפה המייסדת של סטטוס