
בולט יככב בקמפיין המונדיאל לשנת 2014 בברזיל של ויזה אירופה
הקמפיין יושק גם בישראל ויכלול מהלכי FIFA נוספים
הקמפיין יושק גם בישראל ויכלול מהלכי FIFA נוספים
צילום: יח"צ
שלושה חודשים ליריית הפתיחה של המונדיאל, שיערך השנה בברזיל, חושפת ויזה אירופה, השותף הרשמי של המשחקים, את הקמפיין הפרסומי החדש בכיכובו של האצן וחובב הכדורגל המושבע, יוסיין בולט. יוסיין בולט כבר היה הפרזנטור של ויזה אירופה בקמפיין המשחקים האולימפיים בלונדון 2012.
הקמפיין מורכב משני שלבים. בשלב הראשון תעניק ויזה אירופה את ההזדמנות לזכות בטיול לברזיל ולחוות את המונדיאל ובשלב השני תחשוף החברה את טכנולוגיות התשלום המתקדמות שלה והדרך בה היא מאצילה כוח לצרכנים ועוזרת להם לזרום מהיר בחיי היום-יום .
בקמפיין שפותח על ידי סאצ'י אנד סאצ'י העולמית ושיושק בקרב 22 שווקים עד גמר הטורניר, יוצג בולט כאוהד הכדורגל המהיר בעולם, תחת הכותרת "עקוב אחר בולט לברזיל" ("Following Bolt to Brazil"). עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל אמר כי "הקמפיין של ויזה אירופה ויוסיין בולט יושק בכל רחבי אירופה, ביניהם גם בישראל. בנוסף לקמפיין הפרסומי, ויזה אירופה בישראל מתכננת לערוך מספר מהלכי FIFA לקראת הקיץ, אחריהם יוכלו האוהדים לעקוב ולהשתתף".
הפרסומת הטלוויזיונית, שתעלה לאוויר בסוף מאי, תעקוב אחר המסע של בולט ממסלולי הריצה בג'מייקה לאצטדיון מרקנה המפורסם בריו דה ז'נרו. במהלך המסע, הופך בולט מאצן לכדורגלן בזכות טכנולוגיות האונליין, הסלולר וללא המגע של ויזה.
הקמפיין יעלה לאוויר בערוצי מדיה מרובים, ביניהם בערוצי המדיה הדיגיטלית-חברתית ומיועד להגיע
לכ-300 מיליון צופים באירופה.
לוויזה מסורת חסויות עשירה מאוד, הכוללת שותפויות בשני אירועי ספורט מובילים בעולם: המונדיאל והמשחקים האולימפיים) מדובר במונדיאל השני בחסותה של ויזה). אירועים אלו מספקים פלטפורמה ייחודית עבור הצרכנים לתקשר עם ערכי המותג.
קולין קלארק, בכיר בוויזה אירופה מסר: "רצינו לפתח דרך חדשה לתקשר את המוצרים החדשניים של ויזה אירופה באמצעות החסות שלנו במונדיאל 2014, ובזכות עבודתנו הקודמת עם בולט ואהבתו לכדורגל, האמנו שהוא הבחירה הטובה ביותר להוביל את הקמפיין . הקמפיין מבטא את מהות הכדורגל בזכות האצן המהיר בעולם ומוצרי ויזה המאפשרים למשתמשים לזרום מהיר בחיי היום-יום ".
יוסיין בולט הוסיף: "אני מתרגש לשוב ולשתף פעולה עם ויזה אירופה, הפעם ב קמפיין לקראת משחקי המונדיאל לשנת 2014. כולם יודעים שאני אוהב כדורגל וזו הזדמנות טובה ליטול חלק במה שעתיד להיות טורניר יוצא מן הכלל. המהירות שלי יחד עם מהירות התשלומים של מוצרי ויזה הם שיתוף פעולה מצוין".
אודות ויזה אירופה
ויזה אירופה עוסקת בטכנולוגיית תשלומים ונמצאת בבעלות בנקים חברים וספקים אחרים של שירותי תשלומים מ-37 מדינות ברחבי אירופה, ומופעלת על ידם. החברה פועלת בחזית הטכנולוגיה כדי ליצור שירותים ותשתית שמאפשרים למיליוני צרכנים, עסקים וממשלות באירופה לבצע תשלומים אלקטרוניים. חברי ויזה אירופה אחראיים להנפקת כרטיסים, להרשמת בתי עסק ולקביעת העמלות עבור הלקוחות ובתי העסק. ויזה אירופה פועלת בהתאם למודל עסקי המתאפיין בהיקף גבוה ובעלויות נמוכות, אשר מספק שירותים לחבריה. עודפי החברה מושקעים מחדש בעסק ומשמשים לשיפור ההון והעתודות.
ברחבי אירופה ישנם 500 מיליון כרטיסי ויזה, כאשר אירו אחד מכל הוצאה בסך 6.50 אירו באירופה מחויב בכרטיס ויזה. במהלך השנה עד ספטמבר 2013, הסתכם ההוצאה הכוללת בכרטיסי ויזה ב-2 טריליון אירו כאשר ההוצאה בנקודת המכירה צמחה ב-8.5 אחוז לכדי 1.4 טריליון אירו . ההוצאה השנתית באינטרנט בכרטיסי ויזה ממשיכה לצמוח בקצב שנתי של 20% ועומד על 240 מיליארד אירו.
מאז שנת 2004, שימשה ויזה אירופה כחברה נפרדת מחברת ויזה בע"מ. ויזה אירופה היא חברה שהתאגדה בבריטניה, עם רישיון בלעדי שאינו מוגבל בזמן ולא ניתן לביטול באירופה. שתי החברות פועלות בשיתוף פעולה כדי לאפשר תשלומי ויזה גלובליים. כמערכת תשלומים ייעודית באירופה, באפשרותה של ויזה אירופה להגיב במהירות לצורכי השוק הספציפיים של בנקים אירופיים ולקוחותיהם – פרטיים ועסקיים כאחד – ולעמוד ביעד שהציבה הנציבות האירופית ליצירת שוק פנימי אמיתי עבור תשלומים.
ישראל מהווה חלק מפעילות ויזה אירופה.
לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.visaeurope.com
Tags: כלכלה מיתוג שיווק