אין תגובות
בימי הקורונה, כשהקשר עם העובדים לא תמיד פיסי, חשוב לתמוך בכל עובד מרחוק, ולתת לכל אחד את התחושה שהוא נראה ונשמע. להלן 5 העצות המהותיות ביותר של שמירה על הקשר עם העובדים
פורסם: 3.5.20 צילום: shutterstock
- שמרו על קשר עם כל העובדים– גם אלו שבחל"ת או עובדים מהבית. הם עתידים לחזור לשגרת המשרד ויש לכם מערכת יחסים לשמר. וזה לא משנה איך: מייל, שיחת טלפון, התכתבות ווטסאפ. היו שם, היו זמינים ונגישים.
- התעניינו רחב – מה שלום העובד ומה שלום משפחתו: האם הם עם ילדים בבית, מה שלום הוריהם המבוגרים. המציאות מורכבת והתקופה האחרונה מאתגרת מאוד את האיזון בין בית לעבודה.
- התאמנו בשאילת שאלות פתוחות – הטריק הוא להזמין את העובד לתת תשובה מורכבת. למשל: ספרו לי על, מה היה הכי עוזר לך עכשיו.
- הקשיבו – תרגיעו לרגע את כל מה שיש לכם לומר ולעשות ותהיו עם העובד בשיחה. תגיבו ותשקפו.
- אל תתנו פתרונות – טובת העובד אינה בלעדית באחריותכם. אל תלחצו אם אין תשובה לכל צורך. הכוח הרב שיש בידכם הוא שאתם מדברים עם כולם. חברו בין העובדים ועודדו בגלוי עזרה הדדית.
*אלה בן זקן היא יועצת לניהול מנהלת סניף דרומי – קבוצת פשר יועצים
052-4577717 / ellab@pasher.co.il
מגזין "סטטוס" מופק ע"י:
Tags: גיוס עובדים ניהול ניהול משאבי אנוש עובדים צרכים