
CYou הישראלית נותנת התרעה על עומסי קהל בחנויות
פורסם: 6.4.19 צילום: יח"צ
31 מרץ 2020 – קיסריה – חברת CYou Retail, מחממת נילסן בקיסריה, מצטרפת למלחמה למניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה והיא כעת מציגה יכולת טכנולוגית לביצוע זיהוי של מדדי "ריחוק חברתי" במרחבים ציבוריים, נותני שירותים ושטחי מסחר.
החברה, אשר בימים כתיקונם מסייעת לקמעונאים לספק חווית לקוח מיטבית ומותאמת אישית ,תוך ייעול תפעולי מקסימלי של החנות, פיתחה טכנולוגיה מתקדמת לניתוח וידאו ממצלמות קיימות, וניתן לשלב בה בטווחי זמן קצרים יישומים חדשים כגון פתרון השמירה על אכיפת מרחק שני מטר בין אדם לאדם.
במהירות ובתיאום עם הגופים המובילים בארץ משלימה CYou פיתוח לניטור, פיקוח ומתן התראות בזמן אמת על עומסי התקהלות אסורים וצפיפות (Social distancing) שלא לפי התקנות. ההתראות נשלחות ישירות למכשירי הטלפון של מנהלים, סדרנים ואחראי אכיפה רלבנטיים, בארגון המשתמש בפתרון.
הטכנולוגיה הייחודית של CYou כבר נוסתה בהצלחה בישראל ברשת אופנה בינלאומית הפועלת גם בארץ, וערב העצירה הכלכלית פיילוטים נוספים תוכננו גם אצל רשת פארם גדולה ורשת מזון מובילה (*). בין השאר, היישום החדש למדדי ריחוק חברתי, נבדק כעת על ידי הרשות לחדשנות שפרסמה קול קורא לאיתור טכנולוגיות בעידן הקורונה (**).
מסביר שותף-מייסד ומנכ"ל החברה שבי דגן: מבחינת קמעונאי מזון ופארמה ומבחינת גורמי האכיפה בעולם ידוע שהתפשטות הקורונה ממשיכה ואיתה גם הצורך באכיפה קפדנית של התקנות המחמירות ל-"social distancing". CYou מאפשרת הטמעת היישום במערך הטכנולוגי של הארגון באפס זמן וזה גם יתרונה הגדול.
דב ירקוני מנכ"ל נילסן אינובייט: "המגפה שנכפתה עלינו מייצרת הזדמנויות יזמיות שלא בהכרח חשבנו עליהן קודם. חממת נילסן מהווה כור היתוך למיזמי טכנולוגיה של קמעונאות ומדיה , שני תחומים חמים החווים בימים אלה צונמי של שינויים והם מאפשרים לנו לחשב מסלולים נוספים על בסיס טכנולוגיות שכבר מפתחים בחממה".
החברה הצעירה שהוקמה בשנת 2018 בחממה של נילסן, במגעים מתקדמים להטמעת המוצר בארץ ובחו"ל וכיום נערכת למצב שתידרש להתמודד עם אלפי מצלמות מנותחות בזמן אמת כדי לתת מענה לצורך הקיים.
(*)שמות הרשתות והסוחרים לא ניתן בשלב זה לפרסום מטעמי תחרות וסודיות
(**) תשובת הרשות תתקבל בתוך כ-10 ימים

מגזין "סטטוס" מופק ע"י:

Tags: אסטרטגיה דיגיטל ניהול ידע