
טוויטר משיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי עבור עסקים קטנים ובינוניים בישראל
בצילום: בארי קולינס מנהל EMEA עבור SMBs בטוויטר, יח"צ ;
כעת גם בישראל עסקים קטנים ובינוניים יכולים להגדיל את ההשפעה של פעילויות השיווק שלהם בטוויטר בעזרת פרסומות בשירות עצמי, לרבות ציוצים (Tweets) וחשבונות (Accounts). פלטפורמת הפרסום, המושקת היום גם בדרום אפריקה, פועלת כבר בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד ויפן.
טוויטר מתעדכן באופן מידי, הוא ציבורי, ידידותי לאלו המתכתבים ובעל תפוצה רחבה. לטוויטר, מעל 255 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם והיא נמצאת בשימוש על ידי חברות בעולם בכדי ליצור קשר עם לקוחות קיימים ולהגיע לקהלים חדשים. חברות ישראליות רבות כבר משתמשות בטוויטר כדי ליצור קשר עם לקוחותיהן ולשווק את עצמן באופן אורגני.
ממחקר של טוויטר עולה כי היא עוצמתית במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים, כאשר 72% יותר מהאנשים העוקבים אחר עסק קטן או בינוני בטוויטר ירכשו מבית עסק זה, ו-30% מהעוקבים אחר עסק קטן או בינוני בטוויטר ימליצו עליו.
עסקים ישראליים המשתמשים בפירסום בשירות עצמי יכולים כעת ליהנות מציוצים מקודמים (Promoted Tweets) ומחשבונות מקודמים (Promoted Accounts).
טוויטר מספקת גם מחקר אנליטי עבור עסקים קטנים ובינוניים כדי לעקוב אחר ביצועיהם בטוויטר, ללמוד יותר אודות התנהגות הלקוחות ולהתאים את הקמפיינים הפרסומיים שלהם, בכדי לקבל תוצאות טובות יותר.
בארי קולינס, מנהל תחום העסקים הקטנים-בינוניים לשווקי (EMEA (Europe, Middle East, Africa בטוויטר, אמר: "אנו שמחים להשיק את פלטפורמת הפרסום בשירות עצמי של טוויטר בישראל. עם יותר מ-500 מיליון ציוצים ביום ו-255 מיליון משתמשים פעילים, אנשים פונים לטוויטר בכדי להתקרב לדברים שחשובים להם, בין אם אלו חדשות המשפיעות על חייהם או העסקים בקרבת מקום מגוריהם. בדרך זו עסקים קטנים ובינוניים בישראל מייצרים זיקה חזקה בין המסרים שלהם לדברים המשמעותיים ביותר ללקוחות בזמן אמת, בישראל או בכל מקום אחר ברחבי העולם."
עסקים מפרסמים משלמים רק אם משתמש טוויטר מייצר קשר עם אחת מהפרסומות שלהם, על ידי מעקב אחר החשבון המפרסם, ציוץ חוזר או תשובה לציוץ מקודם או לחיצה על קישור או תוכן באתר. עסקים שמפרסמים מקבלים גישה לכלי דיווח מפורטים המאפשרים מעקב קפדני אחר ההוצאות והביצועים של הקמפיין הפרסומי וכאלו המספקים שליטה בזמן אמת על התקציב הכולל, על ההוצאה היומית והמכרז המוצע.
* בכדי לסייע בהבנת הערך של טוויטר עבור עסקים קטנים ובינוניים, חברת המחקר הגלובלי Market Probe International סקרה 500 אנשים מעל גיל 18, מכמה חתכים אנכיים בארה"ב ובבריטניה, העוקבים כעת אחר טוויטר לעסקים קטנים ובינוניים. מהתוצאות עולה כי:
- 86% מהמשיבים אמרו שסביר יותר שהם יבקרו בעסק קטן-בינוני אם חבר ממליץ להם
- שליש (34%) מהמשיבים אמרו שהם יצרו קשר עם עסק קטן-בינוני לאחר שנחשפו למודעה שכללה את הקישור לחשבון הטוויטר שלו
- 32% מהמשתמשים שנחשפו לציוץ מקודם שרלבנטי לתחומי העניין שלהם שמקודם על ידי עסק קטן-בינוני טענו כי יבקרו באותו עסק
לקבלת פרטים נוספים אודות פרסום בשירות עצמי של טוויטר וטיפים לגבי כיצד להפיק את המרב מנוכחותך ב-טוויטר, ניתן להירשם ב-ads.twitter.com ולעקוב אחר @TwitterIL_SME.
###
אודות טוויטר
Twitter.Inc.(NYSE: TWTR) היא פלטפורמה גלובלית לביטוי עצמי פומבי ושיחה בזמן אמת. באמצעות פיתוח דרך חדשה לחלוטין עבור אנשים ליצור, להפיץ ולגלות תוכן, הפכנו את יצירת התוכן והפצתו לדמוקרטיים, אפשרנו לכל קול להדהד ברחבי העולם באופן מידי וללא סינון. השירות נגיש באתר Twitter.com, באמצעות האפליקציות לנייד של טוויטר עבור מגוון מכשירים ובאמצעות הודעות מסרונים. השירות זמין ביותר מ-35 שפות, לטוויטר מעל 255 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש.
למידע נוסף, בקר באתר discover.twitter.com או עקוב אחר @twitter.
Tags:
טכנולוגיה
כלכלה
מכירות
סטרטאפים
שיווק