
חברת "פרימור" נאלצת לסיים הפצת סדרת מיצים חדשה שהושקה במהדורה מוגבלת לחודשי הקיץ. מפעל הפלסטיק "מוצרי שלם" ייצר עבור "פרימור" את בקבוקי הפלסטיק של סדרת המיצים
צילום: יח"צ פרסום: 8.714
חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", מודיעה כי עקב השריפה שפרצה באזור התעשייה בקיסריה, שריפה אשר כילתה כליל את מפעל הפלסטיק "מוצרי שלם", תסיים "פרימור" בעקבות כך את ההפצה של סדרת המיצים החדשה, 100% מיץ מרכז, אשר הושקה לרגל הקיץ במהדורה מוגבלת. בחודש האחרון החלה "פרימור" בהפצת המשקאות לרשתות השיווק (שלושה טעמים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה), ואף החל קמפיין פרסום רחב היקף בטלוויזיה ובשילוט חוצות, אך בעקבות השריפה כאמור, תסיים "פרימור" את המלאי הנותר במפעלה ותסכם בכך את הפצת הסדרה החדשה.
החלטת החברה התקבלה על רקע ההודעה כי מפעל "מוצרי שלם" נשרף כליל וכי לא נותר דבר מתכולתו, לרבות מוצרי הפלסטיק שייצר המפעל עבור "פרימור", בהם בקבוקי משקה ייחודים ומכסים. לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום שיווק בשוק המקומי ב"גניר-פרימור", בסדרה החדשה הושקעו מיליוני שקלים, בפיתוח, ייצור, שיווק ופרסום, אך לאור הנסיבות אנו נאלצים להודיע על סיום שיווק הסדרה החדשה. לדבריה, פרימור תחזיר למדף את מיץ האננס ומיץ רימונים שישווק לראשונה בבקבוק 1 ליטר.
Tags: מיתוג מכירות שיווק שירות