מחפש אפליקציות ושירותים דיגיטליים חדשניים לשיפור חייהם של מיליונים. אתגר Make it Driveable Challenge הרביעי יתקיים במסגרת DLD Tel Aviv
(3-4 בספטמבר)
(3-4 בספטמבר)
פורסם: 17.7.18 צילום: יח"צ
האירוע פותח בפני מפתחי אפליקציות ניידות וחברות המספקות שירותים דיגיטליים, מסלול מהיר להצטרפות לצוות המפתחים של פורד, העובד על AppLink ופלטפורמת SYNC 3 . זאת, במטרה לשפר יישומים קיימים, בעלי פוטנציאל להגדיר מחדש את חוויית הנסיעה והנהיגה. בין ה-7 ל-9 באוגוסט יבקר צוות המפתחים של פורד בתל אביב, נצרת, ירושלים וחיפה, לפגוש סטארטאפים, ולהזמין מתוכם את טובי המפתחים לקחת חלק באתגר של ספטמבר. AppLink משיכה להתרחב ולהציע ללקוחות יישומים חדשים כמו Waze ו- Acast, שזכתה באתגר זה בצרפת 2017
תל אביב, ישראל – 18 ביולי 2018 – פורד מחפשת את מפתחי האפליקציות הניידות וספקי השירותים הדיגיטליים המעולים והמבריקים בישראל, ומזמינה אותם לקחת חלק באירוע Make it Driveable Challenge של החברה, שיתקיים בתל אביב בחודש ספטמבר.
האירוע יעניק למפתחי אפליקציות ניידות וחברות המספקות שירותים דיגיטליים גישה לצוות הפיתוח של פורד ויאפשר להם לעבוד עם AppLink על גבי פלטפורמת SYNC 3, על מנת לספק למשתמשים כלים חדשים בכדי להישאר מחוברים בעודם בדרכים. בנוסף, חברות שישתתפו באתגר של פורד יקבלו גישה למנטורים בכירים ויוזמנו להציג את הרעיונות שלהם בפני קבוצות מיקוד ולקוחות במהלך האירוע.
באירוע יחולקו פרסים בשווי כולל של 30,000 אירו, אשר כוללים פרסים כספיים וכן מענקים מקרן Fast Track, שנועדה לספק לחברות הזוכות מימון לכיסוי נסיעות והוצאות אחרות. קרן Fast Track תעניק לזוכים מימון לצורך ביקורים במשרדי פורד ברחבי העולם – כולל דטרויט, פאלו אלטו ולונדון – במהלכם יערכו פגישות אישיות עם מנהלי החברה, וכן יוזמנו להשתתף ב Mobile World Congress שיתקיים בברצלונה, ספרד 2019.
בין ה-7 ל-9 באוגוסט יתקיימו ארבעה סיורים אזוריים בתל אביב, חיפה, ירושלים ונצרת, במסגרתם ייפגשו אנשי פורד עם יזמים וחברות. הטובים ביותר יוזמנו להשתתף בכנס שיתקיים בספטמבר.
״עם גישה ליותר משבעה מיליון כלי רכב ברחבי העולם נתמכי AppLink ,זוהי הזדמנות יוצאת דופן למשוך אלינו קהל חדש לגמרי של מפתחים, ולגבש איתם ערוץ הכנסות חדש באמצעות כניסתם לרכב של פורד״, אמר סקוט ליונס, מפיתוח עסקי ושיתופי פעולה, עבור פלטפורמת רכב ומוצרים מחוברים בפורד אירופה. ״מגזר טכנולוגיות הרכב הישראלי, אשר מונה כ400- חברות סטארטאפ, הוא אחד התוססים בעולם. אנחנו צופים שבאירוע Make it Driveable Challenge ישתתפו חברות יוצאות דופן וחדשניות רבות, שעמן נוכל לעבוד״.
פורד מזמינה חברות שמציעות אפליקציות ניידות ושירותים דיגיטליים קיימים בכמה תחומי-על, בשתי קטגוריות:
– חברות שיש להן אפליקציית iOS או אנדרואיד קיימת לרכב, שיכולה לשפר את חוויית הנהיגה באמצעות התממשקות ל-SYNC 3
– בעלות חזון – חברות בעלות ראייה ארוכת טווח של שירותים ופתרונות דיגיטליים, אשר מזהות הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות.
חמשת הנושאים הרחבים כוללים: פרודוקטיביות בדרכים; מונטיזציה של נתונים רלוונטיים לרכב; שירותי מיקרו-עסקאות; שירותי עסק לעסק; ושירותי בידור, אשר מתממשקים עם פלטפורמת AppLink ו-SYNC 3. יש גם קטגוריה כללית המיועדת לחברות המפתחות רעיונות חדשניים, שאינם תואמים לחמשת הנושאים המרכזיים.
לפרטים והרשמה – בכתובת: http://makeitdriveabletlv.com
Tags: חדשנות מעבר לדיגיטל ניהול פרויקטים סטרטאפים