במסגרת התפקיד אחראי כהן על שיווק וניהול מספר מותגי אלכוהול כמו וודקה רוסקי סטנדרט, זוברובקה ועוד. לכהן ניסיון עשיר במגוון תפקידי שיווק בתחום מוצרי הצריכה
פורסם: 28/12/15 צילום, יח"צ;
אסף כהן מונה למנהל תחום מותגים ביורוסטנדרט, המפיצה ומשווקת את מותגי הוודקה רוסקי סטנדרט ((Russian Standard, זוברובקה, קאופמן ועוד רבים אחרים. במסגרת התפקיד אחראי כהן על שיווק וניהול המותגים שמייבאת יורוסטנדרט.
כהן, 38, עבד בעבר , במשך כ 4 שנים, כמנהל תחום בחברת "רד בול ישראל". במסגרת תפקידו הטמיע את האסטרטגיה העולמית של רד בול בארץ והיה אחראי למהלכים שיווקיים מרכזיים של החברה בתחום הספורט, התרבות והאירועים כדוגמת 'רד בול סאונד קלאש' ו'רד בול פלוגטאג'. מאוחר יותר פנה להתמחות במיתוג של שווקים אחרים במועדון הכדורגל "מכבי תל אביב", שם ניהל במשך כשנתיים את מותג "מכבי תל אביב". כהן הוא בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל ובעל ניסיון רב בפיתוח אסטרטגיות שיווק .
מותג הוודקה רוסקי סטנדרט (Russian Standard)הוא אחד ממותגי הוודקה הנמכרים ביותר בעולם. רוסקי, כפי שהיא מכונה בפי חובביה, מחזיקה בנתח שוק של 40% משוק הפרימיום ברוסיה והיא וודקת האיכות הרוסית הנמכרת ביותר בעולם.
Tags: מכירות ניהול משאבי אנוש ניהול פרויקטים שיווק