הקמפיין יכלול סרטוני חסות בטלוויזיה, שילוט חוצות ארצי ופעילות דיגיטל באמצעות משרד פרסום יהושע/TBWA
פורסם: 7.11.16 צילום, יח"צ ;
חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תעלה בקמפיין פרסום חורפי, במרכזו סדרת המיצים הסחוטים מתוצרתה, תפוזים ורימונים. הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, יכלול סרטוני חסות בטלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל בהיקף כספי של למעלה מ- 2.5 מיליון ש"ח.
מיץ התפוזים ומיץ הרימונים של "פרימור", נחשבים כיום למיצים המובילים והפופולאריים ביותר של החברה. המיצים, סחוטים וטבעיים, עשויים מ-100% מיץ, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר נמכרים בבקבוקים 400 מ"ל,1 ליטר, 2 ליטר. פרימור ממשיכה לשמור על הסלוגן המוכר המלווה אותה בשנים האחרונות "זה לא אנחנו זה התפוזים".
לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאיים "פרימור", "אנו ממשיכים במסורת ארוכת שנים השמה את הפירות במרכז העשייה שלנו, תוך דגש על הטבעיות והטעם של מיצי המותג. מיצי התפוזים והרימונים של פרימור הנם המיצים הסחוטים הטבעיים הנמכרים ביותר בישראל ואנו שמחים לשמור על הובלת הקטגוריה בעקביות שנה אחרי שנה".
Tags: מיתוג מכירות שיווק