YCD: "במהלך השנה הקרובה, השילוט הדיגיטלי – גם בישראל – יחזק את זהותו וההשקעה של המשווקים בתחום תגדל בהתאם"
צילום: יח"צ פורסם: 11.6.14
דו"ח חדש של חברת מחקרי השוק האמריקנית Marketsand Markets, מעריך כי היקפו של שוק השילוט הדיגיטלי העולמי, יגיע עד שנת 2020 להיקף של 15 מיליארד דולר. חברת המחקר שהתייחסה בבדיקתה לתחומי החומרה, תוכנה, יישומים ומוצרים, מציינת כי בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בביקוש לשילוט דיגיטלי, ובעיקר בקרב לקוחות מהתחומים הקמעונאיים, חינוך, ממשל ספורט ותחבורה, כשהביקוש מקיף את כל טווח הקשת הגיאוגרפית, מצפון אמריקה, דרך אירופה ועד מדינות APAC.
"תחום השילוט הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לאחד המקורות היותר חזקים ככל שמדובר בתכני מדיה", אומרים מחברי הדו"ח. "כיום נכנסים להגדרה של התחום שלטי מידע והכוונה, לוחות תפריטים במסעדות, פרסום על מסכי ענק ועוד שלל כיונים. בין אם מדובר בשימוש במקרנים, מסכי LED, או פלזמות ובין אם מדובר בתצוגות פנים או חוץ, לציבור הרחב או לקהלים מצומצמים יותר, בשורה התחתונה, לכל אחד מאיתנו קשה להמלט מהשילוט הדיגיטלי. אנו פוגשים אותו במסעדות, בתי מלון, בתור בבנק, באוניברסיטה". עוד אומרים המחברים, כי האופי הדינמי של השילוט שתכניו יכולים להתעדכן במהירות ובקלות וממשקים חדשים, דוגמת מסכי מגע ושילוב עם סמארטפונים, מביא לאימוץ גדל והולך של הטכנולוגיה
הדו"ח החדש מתחבר לדו"ח של חברת האנליסטים Bunn research, שציין לא מכבר כי אחד המנועים המשמעותיים לגידול בתחום השילוט הדיגיטלי הוא בעובדה שמחירי המערכות יורדים, קלות השימוש הגוברת בפתרונות והיכולת לשליטה בתכנים ובתזמונם. "קמעונאים רבים הבינו שהרבה מאוד טמון ביכולת של השילוט הדיגיטלי החכם להציג מסרים נכונים, בזמנים נכונים ולקהלים ממוקדים, בנקודות המכירה עצמן, כמו גם בנקודות המתנה, נסיעה, שירות, עבודה ולימודים".
"הכח של השילוט הדיגיטלי לקידום מכירות וחיזוק המותג תוך הכנסת אלמנט WOW לסביבה, מתחבר כיום למגוון רחב של מערכות, מקירות וידאו, דרך מסכי מגע גדולים ועד מערכות אינטראקטיביות", אומר יעקב לייב, מנכ"ל YCD Atmosphere, המתמחה בפתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. "היכולת לפעול במשותף עם סמארטפונים, טאבלטים, שירותי מיקום, רשתות חברתיות ואינטרנט, והתממשקות עם מאגרי מידע ושאר אפליקציות, מעצימה את המסר ללקוח והתוצאות מרשימות. אני מעריך כי במהלך השנה הקרובה, השילוט הדיגיטלי – גם בישראל – יחזק את זהותו וההשקעה של המשווקים בתחום תגדל בהתאם. כיום כבר ברור לכל מנהל שיווק שחייבים להכניס את הרכיב הזה לכל תוכנית תקשורת באשר היא. התוצאה היא חיזוק חויית הלקוח תוך כדי הנעת המכירות".
אודות YCD Atmosphere
YCD Atmosphere מספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים (מוסיקה ווידאו) לחברות, בתי עסק מתחומי ההסעדה, אופנה, חיי לילה ולייף סטייל, קמעונאים, גופים מוסדיים וארגונים בישראל. הפתרונות של YCD מסייעים למשוך לקוחות, לחזק את המותג ולעודד מכירות – תוך יצירת חווית לקוח שונה וייחודית לכל עסק. ההיצע של YCD משלב אסטרטגיה, שירותים מקצועיים של 24/7, פריסה ארצית וטכנולוגיה ייחודית. לחברה יש למעלה מ-4000 לקוחות, הכוללים תמהיל של בתי עסק כמו גם מותגים מהגדולים והמוכרים ביותר בישראל. בראש החברה עומד יעקב לייב.
Tags: חדשנות טכנולוגיה מעבר לדיגיטל