צוות מקצועי ושף פרטי של חברת "מעדני מיקי" הגיעו למשרדי חברת "ווטמרקט" בשוהם ופינקו את עובדי החברה בארוחת שף עם מיטב מטעמי החברה. החברה השיקה פעילות במדיה החברתית תחת הסלוגן "לאנץ' במשרד עם מעדני מיקי", במסגרתו הזמינה את הגולשים לנמק מדוע דווקא אותם צריך לפנק בארוחה חגיגית במשרד
פורסם: 22.12.15 צילום, יח"צ;
עובדי חברת "ווטמרקט" לא ידעו את נפשם מהנאה. למשרדי החברה בשוהם הגיע אתמול צוות מקצועי של חברת "מעדני מיקי", מלווים בשף הפרטי שי עשהאל, ובתוך זמן קצר הפך המשרד לאולם אירועים פרטי, מזנון אוכל עשיר ומסוגנן נפתח ושפע מאכלים ממיטב המוצרים של מעדני מיקי, בהם חומוס, טחינה, סלטי דגים, מאפים וסלטים, אשר הונחו והוגשו להנאת צוות העובדים. בכך החלה "מעדני מיקי" את פעילותה החדשה תחת הסלוגן "לאנץ' במשרד עם מעדני מיקי".
חברת "מעדני מיקי", השיקה לאחרונה מיזם חדש באמצעות המדיה החברתית, במסגרתו הזמינה החברה את הגולשים לנמק ולהסיר מדוע דווקא אותם כדאי וצריך לפנק במשרד בארוחה עם מיטב מוצרי החברה ובליווי שף פרטי. מאות גולשים נרשמו לתחרות ותגובות ונימוקים נרשמו מקיר לקיר. הזוכה הראשונה כאמור, הנה חברת "ווטמרקט שיווק בע"מ", חברה המתמחה בשיווק והפצה של תרופות, מוצרים וציוד וטרינרי למרפאות וטרינריות, חנויות לחיות מחמד וסיטונאים, אשר מקום מושבה בעיר שוהם.
לדברי עדי קאופטייל, מנהל השיווק של "מעדני מיקי", בכוונת החברה להמשיך בפעילות גם לחברות ומשרדים נוספים. "שמחנו על ההיענות הרבה למיזם החדש שהשקנו ועל תגובות הגולשים החמות. מטרת הפעילות הנה להפוך את המדיה הווירטואלית ברובה המתנהלת ברשתות החברתיות, לחוויה מעשית, טעימה ומפנקת, שלא תישכח במהרה למי שחווה אותה.
*בצלילום למעלה: מימין-שף-שי-עשהאל-משמאל-עדי-קאופטייל-מנהלת-השיווק-של-מעדני-מיקי-ועובדי-ווטמרקט.
Tags: מיתוג מכירות ניהול משאבי אנוש שיווק