עודד סלומי מנכ"ל ויזה אירופה : "הדרך שבה אנשים עושים קניות משתנה, במקביל לאופן בו הם תופסים את חוויית הקניה"
פורסם: 14.6.16 צילום, רמי זרנגר;
בכירים מתעשיית כרטיסי האשראי והבנקים התכנסו לשמוע את מנכ"ל Visa אירופה בישראל, עודד סלומי סוקר את עתידם של תעשיית הקמעונאות ואמצעי התשלום בעולם טכנולוגי משתנה. הארוע נערך במתחם האופנה של המעצבות צפרא פרלמוטר ודליה קפוטה – Collective Collection (Co.Co), המייצג קמעונאות חברתית מהסוג שהעידן החדש מייצר.
סלומי אמר כי: "הדרך שבה אנשים עושים קניות משתנה, במקביל לאופן בו הם תופסים את חוויית הקניה. אנו מפתחים טכנולוגיות תשלום חדשות שיתאימו למכירות במגוון ערוצי מכירה ולא רק בחנות. Visa ערוכה לשינוי מהותי במרחב הקמעונאי, גם מול קהילת המפתחים והסטארטאפים, שם אנו מתמקדים בחיפוש אחרי טכנולוגיות שישנו את פני תעשיית התשלומים בעתיד".
Visa אירופה עוסקת בטכנולוגיית תשלומים ונמצאת בבעלות בנקים-חברים וספקים אחרים של שירותי תשלומים מ-38 מדינות ברחבי אירופה.החברה מוצבת בלב ה"אקוסיסטם" של עולם התשלומים ומספקת שירותים ותשתית המאפשרים למיליוני צרכנים, עסקים וממשלות באירופה לבצע תשלומים אלקטרוניים. חברי Visa אירופה אחראיים להנפקת כרטיסים, להרשמת בתי עסק ולקביעת העמלות עבור הלקוחות ובתי העסק. Visa מהווה את תשתית התשלומים הגדולה ביותר באירופה עם 18 מיליארד עסקאות בשנה.
ברחבי אירופה יש יותר מ-500 מיליון כרטיסי Visa, כאשר אירו 1 מכל הוצאה בסך 6 אירו באירופה מחויב בכרטיס Visa. ההוצאה הכוללת בכרטיסי Visa מסתכמת ב-2 טריליון אירו שנתי, כאשר ההוצאה בנקודת המכירה מגיעה ל-1.5 טריליון אירו.
Visa אירופה הינה חברה עצמאית, עם רישיון בלעדי לשימוש במותג Visa שאינו מוגבל בזמן ולא ניתן לביטול באירופה. Visa אירופה פועלת ביחד עם Visa אינקורפורייטד. לאפשר תשלומי Visa גלובליים בלמעלה מ-200 ארצות ואזורים.
ישראל מהווה חלק מפעילות Visa אירופה.
לקבלת מידע נוסף:
בקרו באתר www.visa.co.il, www.tasti.co.il, www.visaeurope.com, ב-Visa Vision blog www.vision.visaeurope.com וב-@VisaEuropeNews
*בתמונה: מנכ"ל Visa אירופה בישראל, עודד סלומי עם צפרא פרלמוטר מעצבת ומייסדת Co.Co.
Tags: כלכלה מיתוג מכירות פיננסים שיווק